جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳
خانه / گالری عکس / عکس های یکتا ناصر در نمایش دختر یانکی

عکس های یکتا ناصر در نمایش دختر یانکی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 4]


بهرام تشکر، کارگردان نمایش «دختر یانکی» می‌گوید « این نمایش نوشته نیل سایمون، ماجرای یک مثلث عشقی است که در اوایل دهه 70 رخ می‌دهد؛ اما این ماجرا نقد سایمون بر جناح چپ و راست آمریکا است، در اصل جامعه روشنفکری آمریکا در تقابل با تهاجم آمریکا به ویتنام، لبه تیز انتقاد خود را متوجه دیگر ارکان اجتماعی می‌کنند. 

وی افزود: رگه‌های اصلی این نمایش‌نامه بسیار نزدیک به رگه‌های فضای روشنفکری جامعه ما است، چراکه سایمون در این نمایش‌نامه می‌گوید که هیچ وقت روشنفکران در مقطعی که باید حضور داشته باشند و به دنبال هدایت یک جامعه و اعلام ناهنجاری‌ها باشند، نیستند. به اعتقاد من روشنفکران ما نتوانسته‌اند که کارهای سازنده‌ای را انجام دهند. نظر من به عنوان کارگردان این نمایش با نیل سایمون هم سو است و به باید گفت که روشنفکران ما نتوانسته‌اند در جایگاه خودشان انجام وظیفه کنند.

نمایش «دختر یانکی» علی رغم اینکه به صورت کاملا خصوصی روی صحنه می‌رود اما به دلیل اجرا در سالن دولتی باید 20 درصد از گیشه خود را به فرهنگسرای نیاوران بدهد.

بهنام تشکر، یکتا ناصر و بهرام تشکر  در «دختر یانکی» به ایفای نقش می‌پردازد و دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: مدیر تولید، آوا فیاض، جانشین تولید، فواد خراباتی، مدیر اجرا، کیانوش اخباری، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز، پژمان یاوری، عکاس، نیکزاد توالایی.

نمایش «دختر یانکی» از 12 دی ماه هر روز ساعت 20 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان می‌توانند بزودی بلیط‌های این نمایش را در سایت تیوال به صورت اینترنتی پیش خرید کنند.

 یکتا ناصر

 یکتا ناصر

 یکتا ناصر

 یکتا ناصر

 یکتا ناصر

 یکتا ناصر


 یکتا ناصر

 یکتا ناصر

 یکتا ناصر

 یکتا ناصر

 یکتا ناصر

 یکتا ناصر

برچسب‌ها: یکتا ناصر, نمایش دختر یانکی, دختر یانکی, تئاتر دختر یانکی, star

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: کپی کردن مطالب غیر قانونی است