سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / مجریان تلویزیون / بیوگرافی و عکس روژین کائنی مجری تلویزیون

بیوگرافی و عکس روژین کائنی مجری تلویزیون

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 28 میانگین: 3.2]

روژین کائنی

روژین کائنی در اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۷ در تهران متولد شد، وی فعالیت خود را با اجرای برنامه «نیم‌رخ» آغاز کرد و تاکنون در برنامه‌هایی چون «بوم سفید»، «سیمای خانواده» و … به عنوان مجری حضور داشته است. در ادامه گفتگو ما را با این مجری تلویزیون می‌خوانید.

روژین کائنی

روژین کائنی

روژین کائنی

روژین کائنی

روژین کائنی

روژین کائنی

روژین کائنی

گفتگو با روژین کائنی، از مجری گری تا داروسازی
یک بیوگرافی از خودتان بگویید؟
روژین کائنی هستم. متولد اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۷ در تهران. فارغ‌التحصیل دکترای داروسازی از دانشگاه علوم پزشکی تهران. دو خواهر کوچکتر از خودم دارم بنام‌های روناک و رها. یکی مهندس صنایع و دیگری محصل. عاشق خانواده‌ام هستم و بهترین پدر و مادر دنیا را دارم.

بازی و تفریح شما در کودکی؟
همیشه هم بازی‌های فکری را دوست داشتم و هم فوتبال. ولی عشق بچگی‌هایم این بود که برای خانواده‌ام برنامه اجرا کنم.

کارتون مورد علاقه شما در کودکی؟
تام و جری

در کودکی دوست داشتید چه کاره بشید؟
دوست داشتم مجری و دکتر شوم و خدا را شکر به آرزویم رسیدم.

دوست دارید وارد عرصه بازیگری شوید؟
شاید یک روزی

اهل فوتبال هستید؟
اصلاً فوتبالی نیستم.

چه چیزی شما را ناراحت می‌کند؟
دروغ و بی‌عدالتی

چه سبک موسیقی را می‌پسندید؟
موسیقی پاپ.

بهترین کتابی که خواندید؟
«راحت باش گیرنده» نوشته اندرومایتوس.

از چه زمانی به اجرا علاقه‌مند شدید و وارد این حیطه شدید؟
سال ۱۳۸۱ با یک مسابقه تلویزیونی انتخاب مجری وارد عرصه اجرا و گویندگی شدم و کارم را از همان سال آغاز کردم. همیشه این کار را دوست داشتم اما در آن زمان برای انتظار یک آینده حرفه‌ای خیلی کم سن و سال بودم.

قهرمان شما در زندگی‌تان کیست؟
قهرمان من در زندگی یک موجود بی‌نظیر و درجه یک متشکل از لطافت و محبت و گذشت مادرم و استقلال، استحکام، انسانیت و شرافت پدرم. این دو نفر همه هستی من هستند و من دار و ندارم را مدیون آنها هستم.

علاوه بر اجرا در زمینه‌های دیگری فعالیت می‌کنید؟
بله من دکتر داروساز هستم. صبح‌ها مسئول فنی داروخانه و عصرها مدیر فروش و بازاریابی یک شرکت داروسازی ایرانی هستم.

در حال حاضر مشغول کار اجرا هستید؟
خیر. من به علت طرح دوره دکتری داروسازی‌ام تقریباً دو سالی است که مشغله‌های کاری، اجازه اجرا برنامه را به من نداده است و همین دلیل باعث شده که برای بازگشت به عرصه اجرا وسواس بیشتری به خرج بدهم، بازگشت با برنامه‌ای که سناریو و فضایش را بپسندم.

بهترین خاطره شما در دوران کاریتان؟
من بهترین سال‌های نوجوانی‌ام را در خانه فرهنگ «نیم‌رخ» و شبکه اول سیما گویندگی کردم. تک تک لحظه‌هایش برایم خاطره‌هایی شده که واقعاً در قلبم حک شده است و بهترین اتفاق زندگی‌ام بود، چرا که من همه‌ی موفقیت‌های بعدی‌ام را مدیون کسب تجربه کاری در آن سنین هستم.

اهل آشپزی هستید؟
خدا مادرم را حفظ کند. من زیاد آشپز خوبی نیستم اما ته‌چین مرغ را خیلی درست می‌کنم و خیلی هم دوست دارم.

ویژگی بارز شخصیتی شما چیست؟
من آدم مثبتی هستم و هر روزم را با لبخند شروع می‌کنم. دنیا بازتاب نگاه ما به آن است و همان را برایمان رقم می‌زند. من در میان همکارانم به سخت‌کوشی و پشتکار معروف هستم.

ویژگی‌ یک مجری موفق از نظر شما چیست؟
صداقت در اجرا و راحت بودن. به نظر من برای یک اجرای موفق باید بتوانی خودت را دلنشین کنی نه اینکه خودت را دلنشین جلوه دهی چون مردم خیلی باهوش هستند و می‌فهمند که ذات فردی که این حرف‌ها را می‌زند چقدر با حرف‌هایش مطابقت دارد.

اجرای کدام مجری را می‌پسندید؟
احسان علیخانی. چون هم دایره اطلاعاتش در زمینه کاری بالاست و هم به ظرافت‌های ریز و درشت برخوردش دقت می‌کند. صرف نظر از هر موجی که به سمت و یا بر علیه او استفاده شده من باور دارم بسیار با استعداد و کاریزماتیک اجرا می‌کند.

گفتگو با روژین کائنی، از مجری گری تا داروسازی
توصیه شما به علاقه‌مندان اجرا چیست؟
بهترین قاضی برای آنکه بفهمی این کاره هستید یا نه آینه اتاق شماست. جلو آینه ژست‌های خودتان، حرف‌ها و … را تمرین کنید و قضاوت کنید آیا برای این کار ساخته شده‌اید یا خیر اگر جوابتان مثبت بود تا جایی که می‌توانید مطالعه کنید و کتاب بخوانید، چون با کتاب همیشه بهترین حرف‌ها را برای گفتن و با بهترین کیفیت گفتاری خواهید داشت.

نظرتان در مورد شبکه‌های اجتماعی چیست؟
موج بسیار خوبی است، پیشرفت هم‌گام با دنیا در استفاده از شبکه‌های مجازی. اما باید فرهنگ استفاده از آن را هم داشت.

کلام پایانی شما؟
من قاب تلویزیون را به خاطر همه‌ی چشم‌هایی که می‌دانستم نگاهم می‌کنند دوست داشتم. قبل‌‌تر هم در مصاحبه‌هایم گفته‌ام همه اهل هنر و تصویر اگر هستند چون مخاطب آنها را دوست دارد و اگر روزی به این عرصه برگردم دلیلش این است که دلم برای آن نگاه‌ها تنگ می‌شود.

از نظر من بهترین برنامه تلویزیونی «خندوانه» است.بزرگترین سرمایه ما آدم‌ها، خوشرویی است که رامبد جوان بی‌نظیر آن را به تصویر کشیده است و من یک دست مریزاد اساسی به آنها می‌گویم. در دو سالی که درگیر کار داروسازی بودم، پی بردم که ایران بی‌نظیر است و ما ایرانی‌ها خارق‌العاده‌ایم. فقط باید خودمان را باور داشته باشیم من در یک شرکت داروسازی ایرانی مشغولم و افتخار می‌کنم که امروز در صنعت داروسازی جایی ایستادیم که داروهایمان را صادر می‌کنیم و سربلند از تولید محصولات دارویی با کیفیت با بهترین‌های دنیا رقابت می‌کنیم.

همیشه مثبت به دنیا نگاه کنیم، عشق بورزیم، لبخند بزنیم، حتی گاهی از ته دل بخندیم و سالم و صادق زندگی کنیم. انسانیت اصل اول زندگی آدم‌های موفق و پیروز است.

۱۶ دیدگاه

  1. روژین خانم اندام فوق‌العاده زیبایی داره و بسیار خوش اندام است.

  2. روژین چرا همیشه کفشهای اسپورت و کتانی به پاش میکنه؟؟؟ 😉

  3. خانم دکتر کوچولو 😉

  4. من که خیلی خوشم میاد ازش خیلی خانومه!

  5. سلام به پسراینترنتی ممنون بخاطراین عکسای خوشکل من نمیدونم کی این اطلاعات روبه شماداده ولی روژین کائنی متولد67نیست وتولدش یه تاریخی بین64تا66اگه برنامه بوم سفیدرودیده باشی بهت میگم چرااینوگفتم ولی 14اردیبهشت درسته! ممنونم ازت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: کپی کردن مطالب غیر قانونی است