پنج شنبه , اردیبهشت ۱۳ ۱۴۰۳
خانه / مجریان تلویزیون / مصاحبه با «مبینا نصیری» مجری سیمای خانواده

مصاحبه با «مبینا نصیری» مجری سیمای خانواده

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 2.5]

«مبینا نصیری» مجری جوان شبکه یک:


مبینا نصیری

 گروه تلویزیون/ «مجری» حلقه اتصال تلویزیون و رادیو با «مخاطب» است.هنوز هم وقتی به عنوان مخاطب به برنامه ای فکر می کنیم، اولین تصویری که از آن برنامه در ذهن ما شکل می گیرد، نام و چهره مجری برنامه است. مجریان موفق می توانند سخت ترین و پیچیده ترین مباحث را در قالب برنامه هایی با حداکثر مخاطب به تلویزیون ارائه کنند و اولین انگیزه ای باشند که مخاطب به تماشای برنامه ای می نشیند.

به گزارش سینماپرس، «مبینا نصیری» یکی از مجریان جوان تلویزیون است که مدتی است تصویر و صدای او را در برنامه «سیمای خانواده» می شنویم. برنامه ای که اغلب مجریانش از چهره های قدیمی و پیشکسوت سیما هستند اما نصیری در مدت حضور خود در این برنامه، در اداره بحث ها و گفت و گو با میهمانان مختلف توانایی زیادی از خود نشان داده است. با این مجری جوان و خلاق گفت و گویی انجام داده ایم که پیش روی شما است. نصیری در این گفت و گو از سابقه و فعالیت های گذشته خود، حساسیت های اجرای یک برنامه زنده، ویژگی های یک مجری خوب و …. سخن گفته است.

ــــــــــــــــــــــــــــــ



بد نیست گفت و گو را با معرفی شما آغاز کنیم. وقتی در اینترنت جست و جو کردم، با وجود فعالیت های مختلفی که داشته اید، اطلاعات کمی درباره سابقه کاری شما وجود دارد.




علت اینکه درباره من اطلاعات زیادی در فضای مجازی نیست این است که در سال های گذشته صرفا تلاش کرده ام «کار» انجام دهم و اصطلاحا «چراغ خاموش» حرکت کرده ام. من مبینا نصیری هستم و بیست و پنج سال دارم. از کودکی به کار گویندگی علاقه داشتم و صدایم را ضبط می کردم تا اینکه در حدود بیست سالگی با پذیرفته شدن در تستی که در رادیو و پس از آن شرکت در کلاس های آموزشی وارد این حرفه شدم.



برای مدتی در رادیو صدای آشنا بودم و پس از آن در رادیو جوان مشغول به کار شدم و عنوان منتخب گویندگی را در جشنواره جوانه به دست آوردم و بعد از آن هم به برنامه سیمای خانواده آمدم. 



پیش از حضور در سیمای خانواده تجربه کار تلویزیون نداشتید؟



چرا. قبل از اینکه وارد سیمای خانواده بشوم جسته گریخته با تلویزیون همکاری داشتم،مثلا سه سال پیش برای گروه کودک و نوجوان شبکه دو برنامه “آفتابگردان” را اجرا کردم و بعد از آن به شبکه جام جم رفتم و برنامه “جوانی” و بعد از آن برنامه پزشکی “زیتون” را اجرا کردم که هر کدام برای مدت حدودا شش ماه روی آنتن بود.



در میان کارهای شما گاهی برنامه هایی هم بود که فقط صدای شما شنیده می شد مثل برنامه ای که از شبکه خبر تلویزیون پخش می شد



بله، چون من کارم را از رادیو شروع کردم غیر از اجرا در رادیو و تلویزیون، گویندگی آنونس ها و نریشن های برنامه های مختلف را در شبکه های مختلف مثل شبکه یک،دو و خبر هم داشته ام. تمام نریشن های برنامه سیمای خانواده را هم خودم می گویم. در زمینه تیزر تبلیغاتی هم تجربه هایی داشته ام. قبل از ورودم به رادیو و تلویزیون اجرای استیج هم داشته ام. به همین خاطر ورود من به سازمان با شنیده شدن صدای من اتفاق افتاد. مثل برنامه سیمای خانواده که همکاری من در ابتدا با خواندن تیزرها و نریشن هایش شروع شد.

مبینا نصیری

بدون دیدگاه

  1. از قضا دوست داشتنی و خوشگله

  2. اه اه بدم میاد ازش زیادی مغروره خوبه خوشگل هم نیست

  3. ازش خوشم نمیادولی اجراش بدنیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: کپی کردن مطالب غیر قانونی است