دوشنبه , مهر ۱۶ ۱۴۰۳

یا منصور امت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

انتقال پیام در شهری بزرگ با جمعیتی زیاد و رفت‌وآمد پرحجم در آن روش‌های مختلفی دارد که در حوزه تبلیغات شهری می‌گنجد. در تبلیغات شهری، پیام فرست سعی می‌کند پیام خود را با جذابیت و در عین حال به‌صورتی مخابره کند که بیشترین مخاطبان آن را بفهمند و درونی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: کپی کردن مطالب غیر قانونی است