جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / گالری عکس / عکس های جدید باران کوثری

عکس های جدید باران کوثری

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

باران کوثری بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون فرزند رخشان بنی اعتماد (کارگردان سینما) و جهانگیر کوثری (تهیه کننده سینما و مفسر فوتبال) است. باران کوثری در تهران به دنیا آمده و فارغ التحصیل رشته نمایش از هنرستان سوره‌ است. 



بهترین بابای دنیا (۱۳۷۰) ساخته داریوش فرهنگ، نخستین تجربه بازیگری اوست. نقش آفرینی‌های بعدی وی تا سال ۱۳۸۰ به تمامی در فیلم‌های مادرش رخشان بنی اعتماد است. کوثری همچنین با بازی در تئاتر آن سوی آینه به کارگردانی آزیتا حاجیان (۱۳۷۶) توانایی‌هایش را به عنوان بازیگر صحنه نیز به اثبات رسانده‌است. او در هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم‌ کودک و نوجوان در اصفهان (۱۳۸۱)، یکی از اعضای هیئت داوران در بخش مسابقه سینمای ایران بوده‌است. 



سال ۱۳۸۵ برای وی سالی پربار بود، باران ابتدا با بازی چشمگیرش در مجموعه صاحبدلان (محمدحسین لطیفی) همه را به تحسین واداشت، سپس از جانب خوانندگان هفته نامه چلچراغ برای دریافت نشان محبوبیت این نشریه انتخاب شد و سرانجام در بهمن ماه همین سال با کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از بیست و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر برای دو فیلم خون بازی و روز سوم و دیپلم افتخار بخش بین الملل برای فیلم خون بازی، آلبوم افتخارات یک سالش را ورق زد.همچنین او در سال ۱۳۸۶ در جشنواره ی بین المللی آسیا پاسیفیک توانست برای فیلم خون بازی یکی از کاندیدهای بهترین بازیگری شود.

باران کوثریباران کوثریباران کوثریباران کوثریباران کوثریباران کوثریباران کوثریباران کوثریباران کوثریباران کوثریباران کوثریباران کوثریباران کوثریباران کوثریباران کوثریباران کوثری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: کپی کردن مطالب غیر قانونی است