پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / مصاحبه با بازیگران و هنرمندان / مصاحبه با «مهراوه شریفی نیا» 2 سال از عمرم را به «کیمیا» هدیه دادم!

مصاحبه با «مهراوه شریفی نیا» 2 سال از عمرم را به «کیمیا» هدیه دادم!

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

این روزها، فضای مجازی با زندگی واقعی بسیاری از ما گره خورده و همین موضوع خواسته ناخواسته روی دیدگاه و قضاوت های ما تاثیر گذاشته، درست مثل من که با وجود شناخت نصف و نیمه ای که از مهراوه شریفی نیا به واسطه مصاحبه هایی که در سال های دور و نزدیک با او داشتم اما عمده ترین شناخت من از وی به صفحه اینستاگرامش برمی گشت، جایی که هر روز سرخوشی و غمگینی او را که توأم با یک حس آرامش و شیطنت بود دنبال می کردم.



کشف مهراوه جدید به قدری برای من شیرین بود که وقتی او به من پیشنهاد داد که به جای مصاحبه های مرسوم حضوری و تلفنی در فضای مجازی با هم گپ بزنیم، با وجود تردیدهایی که به لحاظ حرفه ای داشتم، خیلی زود پذیرفتم. شاید بخشی از این موضوع به این خاطر بود که همچنان می خواستم ذهنیتم در مورد «کیمیای» این روزهای تلویزیون همان باشد که در اینستاگرام و وبلاگش از او دیدم.



گفتگو شروع شد و «مهراوه بانو» هم با همان صداقت و سرخوشی و حس رهایی توأم با محافظه کاری، مصاحبه را به نفع خودش مصادره کرد و من خوشحال بودم از این که می دیدم او چطور دو سال از زندگی اش نقشی را ایفا کرد که با وجود همه چالش ها دوستش داشت و چطور از پس مشکلات برآمد و تبدیل به کیمیا شد. با من همسفر شوید در کشف مجازی من از کیمیای این روزهای جعبه جادویی… گفتگویی که خیلی عامیانه شکل گرفت و آنچه که در پاسخ به سوال های من می خوانید، قلم و نگارش خود مهراوه خانم است و ما هم بدون کم و کاست آن را به چاپ رساندیم…



مهراوه شریفی نیا: 2 سال از عمرم را به «کیمیا» هدیه دادم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: کپی کردن مطالب غیر قانونی است