شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳
خانه / مصاحبه با بازیگران و هنرمندان / با الهام حمیدی از ورشکستگی تا بازیگری

با الهام حمیدی از ورشکستگی تا بازیگری

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

الهام حمیدی چهره محبوبی است؛ آنقدر كه طیف گسترده‌ای از مردم او و كارهایش را در این سال‌ها دوست داشته‌اند و هرگز نمی‌شود توانایی‌ها و استعدادش را منكر شد. او سال‌ها دختر معصوم سینما و تلویزیون بوده؛ هرچند در كارهای مختلفی این قالب را شكسته اما هنوز هم همان شمایل را یدك می‌كشد؛ شاید به این خاطر كه ذاتا مهربان و آرام است. 



او حتی وقتی از حضور شایعات در زندگی‌اش صحبت می‌كند، لبخند بر لب دارد و هنگام حرف‌زدن از صفحات مجازی كه به دروغ نامش را با خود یدك می‌كشند، عنوان می‌كند كه این چیزها او را به خنده می‌اندازد. او جزو سیمرغ‌داران بازیگری است اما همچنان یك چهره خاكی و در دسترس رسانه‌هاست. با وی درباره حال و هوای این روزهایش، شایعاتی كه پیرامونش هست، شبكه‌های مجازی، زندگی شخصی، بیم‌ها و امیدهایش و علایق شخصی‌اش صحبت كردیم… . 



حس عذاب‌آور بیكاری



این روزها استراحت می‌كنم؛ البته قطعا این استراحت ناخواسته است وگرنه به استراحت و دوری طولانی‌مدت از كار علاقه‌ای ندارم. این مساله باعث دلگیری من شده است چون به هر حال ما بازیگران یک‌جورهایی با كارمان انس داشته در دوران بیكاری احساس بسیار بدی داریم. درست است كه بازیگری كار سختی است اما واقعا بیكار بودن حس عذاب‌آوری است. 



از اسم من سوءاستفاده می کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: کپی کردن مطالب غیر قانونی است