چهارشنبه , فروردین ۲۹ ۱۴۰۳

سام درخشانی و همسرش

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

شروع یك زندگی مشترك آنقدر اتفاق هیجان‌انگیزی است كه انرژی مثبت آن از زندگی زوج و اطرافیان‌شان فراتر رفته و به هر كسی كه از این پیوند باخبر می‌شود، حال خوشی دست می‌دهد. اما در این بین، خبر عروسی ستاره‌ها حكایت دیگری دارد. ازدواج چهره‌های معروف دنیا یكی از محبوب‌ترین سوژه‌های رسانه‌ای است و اگر نگوییم همه، حداقل برای خیلی‌ها جالب و هیجان‌انگیز است كه بدانند ستاره محبوب‌شان با چه كسی ازدواج كرده است. 



البته به یمن وجود رسانه‌های جمعی، سرک کشیدن به زندگی خصوصی ستاره‌ها دیگر مثل سابق امری محال نیست اما هنوز هم بهترین و مطمئن‌ترین راه برای دانستن حقایق، صحبت با خود آن ستاره‌هاست؛ به همین علت تصمیم گرفتیم در این شماره سراغ زندگی مشترك تازه شكل‌ گرفته سام درخشانی و عسل امیرپور برویم كه در همین مدت حواشی متعددی را شاهد بودند. 



سام درخشانی، بازیگری كهنه‌كار و محبوب است و قطعا شناخت زیادی روی او دارید ولی بد نیست درباره همسر او بدانید كه عسل امیرپور نام دارد و متولد سال 1362 است؛ او به عنوان مربی بدنسازی مشغول به كار است ولی تحصیلاتش را در رشته نقاشی تا مقطع لیسانس پشت‌ سر گذاشته؛ بنابراین  نقاشی می‌كند و اتفاقا جالب است بدانید كه خواهر سام‌ درخشانی هم نقاش است و به گفته سام، حالا خانه آنها تبدیل به یك گالری نقاشی شده است. این اولین و تنها گفت‌وگوی رسمی و عكاسی مطبوعاتی سام درخشانی و عسل امیرپور است كه ایمان انصافی نازنین و گروه كاملا حرفه‌ای‌اش نیز زحمات زیادی را برای میكاپ و گریم آنها كشیده‌اند. ایده‌آل‌های یك زوج ایده‌آل را از زبان سام درخشانی و همسرش بخوانید. . . 



سام درخشانی و عسل امیرپور: مكمل یكدیگر هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: کپی کردن مطالب غیر قانونی است