پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / مصاحبه با بازیگران و هنرمندان / زهره فكورصبور: همه از دستپختم تعریف می‌ كنند

زهره فكورصبور: همه از دستپختم تعریف می‌ كنند

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

شاید بیشتر ما بر این باوریم كه سوپ و سالاد جزء پیش غذاها هستند و نمی‌توانیم به عنوان غذای اصلی روی آنها حساب كنیم اما زهره فكورصبور نظر دیگری دارد. او پس از این گفت‌وگو ما را متقاعد كرد كه سوپ اگر درست پخته شده و در آن از مواد غذایی با ارزش استفاده شود، یك غذای كامل است. 



فكورصبور كه بازی در سریال‌ها و فیلم‌های مختلف در كارنامه كاری‌اش دیده می‌شود و سریال «دردسرهای عظیم2» با بازی او در ماه رمضان پخش شد، علاقه زیادی به انواع سوپ دارد و در پخت این غذا هم متبحر است. علاوه بر این زهره فكورصبور به سالاد، سبزیجات  و صیفی‌جات مختلف از جمله گوجه‌فرنگی هم علاقه دارد و به شما پیشنهاد می‌كند از این سبزی تابستانی بیشتر استفاده كنید. این بازیگر جوان معتقد است خانم‌ها باید خیلی حواس‌شان به نوع تغذیه‌شان باشد و همیشه از غذاهای سبك و مقوی استفاده كنند و این موضوع بازیگر و غیر بازیگر ندارد. 



سوپ همه ذائقه‌ها را راضی می‌كند



انواع سوپ را دوست دارم و غذای مورد علاقه من هستند. سوپ غذایی سبك و خوشمزه است و تنوع زیادی هم دارد. مردم ما معمولا فكر می‌كنند سوپ مناسب احوال بیماران است اما در سایر كشورها سوپ‌ها به عنوان غذایی حتی كامل سرو می‌شود. سوپ‌ها به‌خاطر تنوعی كه در مواد غذایی داخل‌شان وجود دارد، برای انواع ذائقه‌ها مناسب هستند. 



همه از دستپختم تعریف می‌كنند

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: کپی کردن مطالب غیر قانونی است