جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / فیلم ها و سریال ها / آزیتا حاجیان و مهراوه شریفی نیا در سریال «کیمیا»

آزیتا حاجیان و مهراوه شریفی نیا در سریال «کیمیا»

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

برای نقش مادر مهراوه شریفی نیا در سریال «کیمیا» از مادر واقعی او یعنی آزیتا حاجیان استفاده کردم زیرا می‌خواستم با باورپذیری مشکل سن را حل کنم.

جواد افشار درباره فعالیت های این روز هایش در تلویزیون گفت: اوایل آذرماه سریال ۱۰۰ قسمتی «کیمیا» را به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی کلید زدم.

وی در ادامه افزود: تا پایان امسال تصاویر مربوط به خرمشهر گرفته می شود؛ سال آینده در  تهران کار خواهیم کرد و سال ۹۴ هم صحنه های لندن جلوی دوربین می رود.

http://cms.jamejamonline.ir/Media/Image/1392/09/17/635221302652334282.jpg

کارگردان سریال «مادرانه» با بیان اینکه در این سریال ۳۷۰ بازیگر حضور دارند، گفت: بازیگران مطرحی همچون مهراوه شریفی نیا، آزیتا حاجیان، پوریا پور سرخ، حسن پورشیرازی، آرش مجیدی، آشا محرابی و… در این سریال نقش آفرینی می کنند.

افشار با بیان اینکه برنامه یک ساله ای برای پیش تولید طراحی شده بود توضیح داد: از بیش از ۳۰۰ دختر جوان برای نقش اول «کیمیا» تست بازیگری گرفتم؛ زیرا دوست داشتم چهره جدیدی را معرفی کنم اما نتوانستم چهره دلخواهم را پیدا کنم به همین دلیل  بازیگر حرفه ای همچون مهراوه شریفی نیا را برای نقش اول آوردم. 

وی در ادامه افزود: مهراوه شریفی نیا علی رغم اینکه سن بیشتری از شخصیت قصه داشت اما گزینه مناسبی بود. برای نقش مادر مهراوه نیز از مادر واقعی او یعنی آزیتا حاجیان استفاده کردم؛ زیرا می خواستم باورپذیری کار بیشتر شود.

کارگردان سریال «پول کثیف» درباره داستان سریال نیز گفت: در این سریال سرگذشت دختری به نام «کیمیا» در سه مقطع زمانی قبل از انقلاب، دوره جنگ و زمان حال روایت می شود. تحولات جامعه، پدر و دختری را مقابل هم قرار داده است. دختر خانواده که کیمیا نام دارد پرسشگر است و معترض و در مقابل او پدری قرار دارد که نظامی، منضبط و پایبند به قانون است. سیر حوادثی که در زندگی این خانواده رخ می دهد آن ها را درگیر توطئه و دسیسه ای بزرگ و شیطانی می کند و کیمیا با تلاشی خستگی ناپذیر درصدد نجات خانواده برمی آید و به این ترتیب او تبدیل به زنی مقاوم و استوار می شود؛ زنی مشابه هزاران زن ایرانی مسلمان که برای حفظ خانواده از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند. 

افشار درباره همکاری اش با تلویزیون نیز توضیح داد: من فرزند تلویزیون هستم و کارم را با تلویزیون آغاز کردم به همین دلیل خودم را عضوی از این رسانه می دانم. از کار با تلویزیون راضی هستم و لذت می برم زیرا مخاطب برایم محترم است.

وی در ادامه افزود: مشکلات اقتصادی و شرایط بحران زده کشور تاثیر زیادی بر روی تلویزیون گذاشته است؛  اما به دلیل علاقه زیادی که به تلویزیون دارم هیچ وقت این رسانه را رها نمی کنم.

برچسب‌ها: سریال «مادرانه», مهراوه شریفی نیا, آزیتا حاجیان, پوریا پور سرخ, حسن پورشیرازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: کپی کردن مطالب غیر قانونی است