جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / مجریان تلویزیون / «صبا راد» مجری شبکه ۵ با مدیر باشگاه تنیس استقلال ازدواج کرد!

«صبا راد» مجری شبکه ۵ با مدیر باشگاه تنیس استقلال ازدواج کرد!

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 8 میانگین: 3.1]

شامگاه جمعه اول آذر «خانم صبا راد» (فاطمه راد) مجری برنامه به خانه بر می گردیم (شبکه ۵) با مرتضی علی آبادی مدیر باشگاه تنیس استقلال ازدواج کرد! این دوماً ازدواج رسمی این مجری بوده و ازدواج قبلی ایشان به طلاق متجر شده بوده است، همچنین به لحاظ اختلاف سنی ایشان از آقای علی آبادی بزرگتر هستند.

صبا راد کارش را سال ۷۹ از رادیو آغاز کرد. و به عنوان گوینده نویسنده و تهیه کننده رادیو تا سال ۸۸ در خدمت این رسانه بود. و در این سالها بارها به عنوان گوینده و نویسنده برتر در جشنوره ها انتخاب شد. در سال ۸۸ وی به دعوت دوست و استاد همیشگی اش خانم دکتر مریم جلالی به شبکه ۵ پیوست و از ان سال تا امروز مجری برنامه تلویزیونی به خانه بر میگردیم شد. البته در عرصه تهیه کنندگی تلویزیون تولید برنامه ۱۰۰ قسمتی (دنیای تهران) را دارد که در حال حاضر هر روز از شبکه تهران ساعت ۱۳:۱۵ در حال پخش هست.

مرتضی علی آبادی از کودکی رویای فوتبال و فوتبالیست شدن را در سرش داشت. سالها بدنبال این عشق پا به توپ بود. و امروز او در عرصه مدیریت ورزشی بسیار کار آمد و سرشناس است. او در حال حاضر مدیر مجموعه ورزشی تنیس استقلال می باشند.

سوابق ورزشی : بازیکن سابق پرسپولیس (سال ۷۹) – نیروی زمینی – شاهین بوشهر – آتش نشانی و دارای مدرک مربیگری فوتبال آ آسیا می باشد.

سوابق مدیریتی : کارشناس ورزش و مشاور شهردار نواحی یک و دو منطقه دو تهران – مدیر برگزاری مسابقات شهرداری منطقه دو تهران – مدیر تنیس مجموعه ورزشی انقلاب و آزادی و مسئول اجرایی استادیوم یکصد هزرار نفری – مدیر اجرایی شرکت کاربرد جزیره کیش – مدیر اجرایی و عضو هیئت مدیره تنیس هنرمندان و در حال حاضر مدیر مجموعه ورزشی تنیس استقلال می باشد.

مراسم عقد این دو نفر نیز چندی پیش با حضور خانواده علی آبادی و راد و نیز تعدادی از هنرمندان و خانواده هایشان از جمله حمید ماهی صفت و شهرام قائدی و امیر حسین رستمی برگزار شد .

عکس های بیشتر صبا راد مجری به خانه بر می گردیم

برچسب‌ها: ازدواج صبا راد, صبا راد, ازدواج فاطمه راد, فاطمه راد, عکس عروسی صبا راد

بدون دیدگاه

  1. سلام مباركه بهشون تبريك ميگيم ارزوي خوشبختي سلامتي و موفقيت خانوم راد بيشتر از اينها محبوبند حتما سلام برسونيد خيلي عزيزند دوست داشتني

  2. وبلاگ خوشگلی داری .. به من هم سری بزن دوست عزیز …. اگر دوست داشتی من رو لینک کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: کپی کردن مطالب غیر قانونی است