جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / مصاحبه با بازیگران و هنرمندان / شایعه دورغین ازدواج ترلان پروانه و ارسلان قاسمی!

شایعه دورغین ازدواج ترلان پروانه و ارسلان قاسمی!

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

http://cms.jamejamonline.ir/Media/Image/1392/07/27/635178224634548169.jpg

“ترلان پروانه” و “ارسلان قاسمی” دو بازیگر نوجوان هستند و اصلا سن آنها به ازدواج نمی خورد و تنها در صحنه بازیگری مقابل همدیگر قرار می گیرند.

مادر ترلان پروانه اعلام کرد که ازدواج دخترش و ارسلان قاسمی خبری کذب و دروغ است و به هیچ وجه صحت ندارد.

پریسا ابوالحسنی مادر ترلان پروانه در گفتگو با «باشگاه خبرنگاران» در خصوص خبری مبنی بر ازدواج “ترلان پروانه” و “ارسلان قاسمی” گفت: این خبر شایعه ای بیش نیست و به هیچ وجه صحت ندارد و ما در وبلاگ رسمی ترلان تکذیبیه این خبر را اعلام کردیم.

وی ادامه داد: این خبر باعث نگرانی من است و به واقع نمی دانم با این مسئله چه کار باید بکنم. “ترلان” ۱۶ سال بیشتر ندارد و نمی دانم هدفشان از انتشار این خبر دروغ چیست.

وی بیان کرد: سال گذشته نیز همین شایعه درباره “ترلان پروانه” و “ارسلان قاسمی” مطرح شد که ما در جشنواره فیلم فجر از طریق مصاحبه آن خبر را تکذیب کردیم.

“ابوالحسنی” اظهار داشت: “ترلان پروانه” و “ارسلان قاسمی” دو بازیگر نوجوان هستند و اصلا سن آنها به ازدواج نمی خورد و تنها در صحنه بازیگری مقابل همدیگر قرار می گیرند.

وی ادامه داد: سایت خانواده سبز نیز این خبر را منتشر کرده بود که من بسیار از انتشار این خبر ناراحت و عصبانی شدم و عنوان کردند که این خبر از طریق یکی از کاربرانشان منتشر شده و سریع خبر تکذیبیه آن را اعلام کردند.

“ابوالحسنی” اظهار داشت: از مردم تقاضا دارم هر خبری که در سایت ها منتشر می شود را باور نکنند و حتما صحت آن را جویا شوند. این خبرها توسط افرادی بیمار منتشر می شود که روال زندگی مردم را دچار اختلال می کند.

وی تصریح کرد: ما باشنیدن این اخبار پشت دخترمان هستیم، ولی بسیاری از زندگی ها توسط این اخبار با مشکلات روبرو می شود.

وی تصریح کرد: پدر “ترلان پروانه” بابت این مسئله از طریق سازمان فیلترینگ نیز شکایت کرده است.

“ابوالحسنی” در خصوص برخورد خود “ترلان پروانه” از انتشار این خبر عنوان کرد: “ترلان پروانه” ابتدا این خبر برایش خنده دار و مسخره بود، چرا که این خبر تنها در حد یک شایعه و غیرقابل باور است، ولی بعد از آن بسیار ناراحت شد.

“ابوالحسنی” اظهار داشت: از خبرگزاری های رسمی بابت پیگیری این اخبار و رساندن صدای ما به گوش مردم بسیار سپاسگذارم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انتشار این خبر موجب توهین به شعور خانوادگی ما است، من خود یک مدیر مدرسه هستم و این اخبار تنها توسط افراد بیکار و بیمار منتشر می شود.

برچسب‌ها: ترلان پروانه, ارسلان قاسمی, ازدواج ارسلان قاسمی با ترلان پروانه

بدون دیدگاه

  1. نمیدانم هم اکنون کجا مشغول لبخندی ، فقط یک آرزو دارم که در دنیای شیرینت ، میان قلب تو با غم نباشد هیچ پیوندی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: کپی کردن مطالب غیر قانونی است