شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳
خانه / مصاحبه با بازیگران و هنرمندان / مصاحبه با بهنام تشکر

مصاحبه با بهنام تشکر

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

تمام آدم های «دودکش» جدی هستند

این روزها سریال «دودکش» از شبکه یک سیما به روی آنتن رفته است و تا به اینجا بر اساس نظرسنجی های صدا و سیما این سریال در رتبه اول گفته است. نقش اول سریال بر عهده هومن برق نورد است و نقش مکمل را بهنام تشکر بازی می کند. 

این زوج تا به حال سه همکاری با هم داشته اندو تجربه نشان داده که به خوبی می توانند در کنار هم بازی کنند. نصرت، کاراکتری که کم و بیش منفی است، در سریال یک نقش تقریبا بدجنس دارد و این برای اولین بار است که بهنام تشکر چنین نقشی را بازی کرده است. به سراغ او رفتیم و گپی کوتاه با او زدیم.

تا به اینجا استقبال از سریال چطور بوده است؟



– تا امروز سریال «دودکش» سریال اول است در سازمان. از این اتفاق خیلی خوشحالیم و مردم هم این سریال را دنبال می کنند، گاهی اوقات که مرا در بیرون می بینند از من می پرسند که فردا شب قرار است چه اتفاقی بیفتد؟ نمی گویند آخر سریال چطور می شود، دوست دارند ماجرای فردا شب را بدانند. این برای ما خیلی خوب است به نظر من هیچ کس به آخر سریال فکر نمی کند. مردم متوجه شدند که «دودکش» سریالی است که قرار نیست یک پایان داشته باشد. داستان آن داستان همین زندگی روزمره است و به خاطر همین از من می پرسند که فردا چه می شود؟



حال شما به این سوال جواب می دهید یا اینکه ترجیح می دهید بیننده خودش داستان را ببیند؟


– نه معمولا جواب به آنها نمی دهم. به آنها می گویم بروید سریال را ببینید، اینطور بیشتر به شما خوش می گذرد.



چطور با نقش کنار آمدید، نصرت یک کاراکتر تقریبا منفی است و اولین بار است که شما را در این نقش می بینیم؟




– نصرت خیلی هم کاراکتر منفی نیست و خوشحال هستم از اینکه کلمه تقریبا قبل از منفی قرار گرفته است. نصرت تحت یک شرایطی در این مخمصه گیر کرده و خروجی های رفتاری اینطور شده است. شما جلوتر خواهید دید که این آدم چرا این کارها را انجام می دهد، مشکلات او هنوز رو نیامده است و یکسری مشکلاتی دارد که در قسمت های آینده مشخص می شود. خوشبختانه با نقش خوب کنار آمدم. شاید در ابتدا قبول کردن این نقش برایم یک ریسک بود، اما نظارت محمد حسین لطیفی و بودن برزو نیک نژاد عنوان نویسنده کار به نظرم خیلی کمک کرد و خوشحالم که یک تفاوت با نقش های قبلی دارد. خب در سریال «دزد و پلیس» یک نقش دیگری را بازی کردم و در «ساختمان پزشکان» هم یک نقش کاملا متفاوت از این را ایفا کردم.

تمام آدم های «دودکش» جدی هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: کپی کردن مطالب غیر قانونی است