شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / مصاحبه با بازیگران و هنرمندان / مصاحبه با رامبدشکرآبی

مصاحبه با رامبدشکرآبی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

،شکرابی شاید با بازی در فیلم مرسدس بود که دوباره دیده شد. در تلویزیون و در مجموعه تلویزیونی داستان یک شهر (سری اول) محبوب شد. با بازی در یک قسمت از مجموعه تلویزیون باران عشق توانائی‌های خود را به رخ همگان کشید. گفتگوی ما را با وی در ادامه می خوانید:

– رامبد الان چکار می کنی؟حدود 5 ماه است که در مجموعه تلویزیونی ” معمای شاه ” در کنار احمد نجفی و مهرابه شریفی نیا و حدیث فولادوند به کارگردانی محمد رضا ورزی بازی می کنم و فکر کنم که تصویر برداری کار مدتی دیگر طول بکشد.

– وآخرین کاری که ازت پخش شد ؟هم اکنون مجموعه ” داستان یک شهر” به کارگردانی اصغر فرهادی از شبکه 5 در حال پخش است که متعلق به دوره های گذشته است.

– غیر از کار در زمینه بازیگری دیگه چکار می کنی؟من از چند سال پیش تهیه کنندگی وکارگردانی باساخت تله فیلم ” رها ” را هم تجربه کردم وپس از این کار فیلم ” بازی سرنوشت ” را ساختم.البته در هر دو کار کنار کارگردانی بازی هم داشتم.

– با مشکلات مالی امروزه چه می کنی؟راستش مسئله مالی همیشه دغدغه ی ما بچه های سینما بوده وهست . هرچه شرایط اقتصادی جامعه سخت تر شود تاثیر منفی آن در زندگی امثال ما بشدت نمود پیدا می کند.

– میشه بیشتر توضیح بدی ؟خوب به دلیل کمبود بودجه و رغبت کم سرمایه گذاری در سینما تولید کم می شود و به طبع چون ما از جایی دیگر غیر از سینما در آمدی نداری مجبور می شویم با مبالغ نه چندان مناسب قرارداد ببندیم.

– آیا این مسئله تاثیری در کیفیت کار می گذارد؟حتما البته من سعی می کنم اگر پای قرار دادی را امضاء کردم در کارم کم نذارم ولی بهر حال شرایط نامناسب در روند تولید فیلم تاثیرمنفی می گذارد.

– چطور کاری رو برای بازی انتخاب می کنی انتخاب می کنی؟ برای من در مرحله اول قصه کار مهم است. فیلمنامه را می خوانم و اگر از شخصیت پردازی خوبی برخوردار باشد واتفاقات قصه منطق روایی درستی داشته باشد کار را می پذیرم البته در مرحله بعدی عوامل تولید راهم مد نظر می گیرم.

– چرا این روزها اکثر فیلم ها فروش قابل توجهی ندارند؟به نظر من قصه ی اکثر فیلم ها برای مخاطب جذاب نیستند و رقبتی برای دیدن فیلم در سینما را برای بیننده ایجاد نمی کند.خوب این روزها هم با وجود این همه شبکه های ماهواره ای ریز و درشت که مرتب در حال پخش فیلم و سریال هستند دیگه کمتر کسی حاضر می شود برای رفتن به سینما هزینه کند چون می داند که فیلم مورد نظرش بزودی از شبکه های ماهواره ای پخش می شود.

– برای جذب مخاطب در سینما چه باید کرد؟این سئوال جواب های متعددی دارد .خیلی فاکتورها باید دست به دست هم دهند تا سینما از این بحران زدگی نجات یابد.اول اینکه باید فیلم نامه ها جذاب و غیر تکراری باشند مردم از تکرار خسته شده اند و بعد مدیران سینمایی کشور باید از پرداختن به حواشی پرهیز کنند و به متن ماجرا بپردازند واز فیلم های خاص حمایت بیشتری داشته باشند و از دیکته کردن دغدغه های فکری خود به فیلمساز جدا خودار کنند وکارگردانان هم به تنوع در ساختار فیلم توجه بیشتری داشته باشند .

– و دیگه چی؟و دیگه اینکه باید امیدوار باشیم به گذر این شرایط سخت از سر سینمای ایران.

– بهترین کاری که داشتی؟من همه کارها مو دوست دارم چون خودم انتخاب کردم چون هیچ وقت بخاطر شرایط مالی مجبور به انتخاب نبودم.

– و کار برای آینده؟فعلا در خواندن چند فیلمنامه هستم که به امید خدا پس از پایان مجمعوعه ” معمای شاه” مشغول آن شوم.

برچسب‌ها: رامبدشکرآبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: کپی کردن مطالب غیر قانونی است