جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / مصاحبه با بازیگران و هنرمندان / سیامک انصاری و همسرش

سیامک انصاری و همسرش

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

    سیامک انصاری(بازیگر) و همسرش

    سیامک انصاری  (بازیگر) به همراه همسرش,عکسهای جدید سیامک انصاری,سیامک انصاری و همسرش

    مجله ایده آل: این بار در پنجشنبه اتفاق افتاد. هفت یا هشت بار از همه شنبه‌های آمده و نیامده. خیلی وقت بعد از آنکه قرار گذاشته بودیم برای گفت‌وگو با خودش و همسر نازنینش. آن وقت‌ها چیزی از ازدواج‌شان نمی‌گذشت و شاید حرف خاصی هم نبود. اما حالا بعد از یک‌سال می‌شود روبه‌روی هر دو آنها نشست و چند ساعت گفت‌وگو کرد البته نه به سبک مصاحبه‌های عادی خانوادگی چرا که این دفعه پای سیامک انصاری وسط است؛ آدم مصاحبه‌گریزی که لابد چند بار با خودش کلنجار رفته تا قانع شود در یک گفت‌وگوی خانوادگی شرکت کند. چیزی  که شاید قبلا به نظرش خوشایند نمی‌آمده… هرچه که باشد او سیامک انصاری است؛ چهره شناخته‌شده طنزهای مهران مدیری با کلی اخلاق و رفتار مختص به خودش… .

    این گفت‌وگو در گالری این زوج انجام شد میان چوب‌های قدیمی، آینه‌های نقاشی شده و طرح‌های نوستالژیک. جایی که می‌شد از نقش گفتیم و فرش و لابد کمی عشق. عشق بزرگ‌نمایی نشده و واقعی این زوج دوست‌داشتنی یک‌سال بعد از زندگی مشترک و همکاری و غیره.

    بعضی ها شغلشان ازدواج است

    آقای انصاری شما چند سالتان است؟

    ۴۳ سال

    چرا آنقدر دیر به فکر ازدواج افتادی؟

    سیامک: ازدواج که به فکر کردن ربطی ندارد. به نظرم اتفاقی است که ممکن است در هر سنی پیش بیاید. فکر نمی‌کنم کسی برنامه‌ریزی خاصی برای ازدواج داشته باشد مگر آن افرادی که شغل‌شان ازدواج است (می‌خندد).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: کپی کردن مطالب غیر قانونی است