جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / گالری عکس / عکس های جدید سودابه بيضايی

عکس های جدید سودابه بيضايی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بهرام بيضايي باعث نشده بازيگر شود. او هيچ ربط و نسبي با اين كارگردان بزرگ ندارد اما هرجا كه مي‌رود، مي‌گويند «دختر بيضايي هم آمد.» سودابه بيضايي، تا آن‌جايي كه خودش خبر دارد هيچ فاميل مشتركي با بيضايي بزرگ ندارد، اما به اين تشابه فاميلي افتخار مي‌كند. او به‌خاطر بيضايي بازيگر نشده اما اميدوار است دنباله‌روي نام بيضايي باشد. 



سودابه بيضايي از زمستان 82 با فيلم «گيس بريده» جمشيد حيدري وارد سينما شده اما خيلي قبل‌تر از آن در كلاس‌هاي تئاتر حميد سمندريان استارت ورود به دنياي بازيگري را زده و بعد از اين فيلم هم با بازي در سه تله فيلم و سريال «جابربن حيان»، پله پله در سينماي ايران بالا آمده. چهارسالي از زندگي او در عالم سينما مي‌گذرد، اما هنوز چهره ناشناسي دارد و براي شناخته شدن هم هيچ عجله‌اي ندارد. سودابه منتظر اكران سه فيلم سينمايي‌اش است و اين روزها با بازي در فيلم جواد كاسه‌ساز، در كنار آموزش‌هاي رزمي، از جمشيد هاشم‌پور بازيگري ياد مي‌گيرد. براي اين فيلم تازه دو ماه تمام آموزش‌هاي رزمي ديده و به‌قول خودش حالا ديگر كمربند بنفش دارد. بازي در اين فيلم حسابي سرگرمش كرده و با رضايت تمام از زندگي حرفه‌اي‌اش منتظر روزهاي آينده است. هنوز كسي او را با چهره‌اش نمي‌شناسد، به قول خودش ديده نشده اما از اين وضعيتش چندان ناراضي هم نيست. 



خودش مي‌گويد اين رضايت به خاطر اين است كه در اين سال‌ها با بازيگرهاي خوبي كار كرده و از آن‌ها چيزهاي زيادي ياد گرفته. گلشيفته فراهاني، محمدرضا شريفي‌نيا، هانيه توسلي، بابك حميديان، شهاب حسيني و اين آخري جمشيد هاشم‌پور، بازيگراني بوده‌اند كه به او كمك كرده‌اند در اين چهارسال پله پله بالا بيايد و اميدوار باشد روزي به هدفش برسد. او به آينده‌اش خوش‌بينانه نگاه مي‌كند و منتظر اتفاقي نيست كه دنياي حرفه‌اي‌اش را عوض كند چون معتقد است بايد آرام بالا رفت تا به جايگاهي كه مي‌رسي باقي بماني.

سودابه بيضايی



سودابه بيضايی

سودابه بيضايی

سودابه بيضايی

سودابه بيضايی

سودابه بيضايی

سودابه بيضايی

سودابه بيضايی

سودابه بيضايی

سودابه بيضايی

سودابه بيضايی

سودابه بيضايی

سودابه بيضايی

سودابه بيضايی

سودابه بيضايی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: کپی کردن مطالب غیر قانونی است