پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / گالری عکس / بیوگرافی و عکس های جدید نسرین مقانلو

بیوگرافی و عکس های جدید نسرین مقانلو

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نسرین مقانلو در خانواده‌اي هنري متولد شد، مادرش از بازيگران تئاتر و تلويزيون بود و پدرش در عرصه موسيقي فعاليت مي‌كرد. او پس از اتمام تحصيلات متوسطه ، فعاليت هنری را در تلويزيون (مرکز اروميه) آغاز نمود . و پس از آن در مجموعه های لبخند زندگی ، مسافری از هند ، مختارنامه و آخرين سند بازی کرد . با فيلم «قربانی» به سينما آمد. اما در فيلم « همسر » بيشتر ديده شد. 



پس از بازی در فيلم « نابخشوده » ، وقتي كمال خليليان ( فوتباليست تيم‌ ملي ) كه در آمريكا زندگي مي‌كرد براي ديدار با خانواده‌اش به ايران آمد، از طريق اقوام به او معرفي و دو ماه بعد پاي سفره عقد نشست و پس از آن راهي آمريكا شد. ثمره اين ازدواج دو پسر به نام‌هاي عرشيا (يازده ساله) و آرين (هفت ساله) است. 



پس از بازگشت به ايران بار ديگر بازی در سينما را ادامه داد و به‌عنوان يكی از نقشهای اصلی فيلم «مهمان مامان» انتخاب شد. بازی روان و فوق العاده او، نام او را به عنوان يك بازيگر توانا مطرح كرد.



نسرین مقانلونسرین مقانلونسرین مقانلونسرین مقانلونسرین مقانلونسرین مقانلونسرین مقانلونسرین مقانلونسرین مقانلونسرین مقانلونسرین مقانلونسرین مقانلونسرین مقانلونسرین مقانلونسرین مقانلونسرین مقانلونسرین مقانلونسرین مقانلو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: کپی کردن مطالب غیر قانونی است