پنج شنبه , آذر ۱ ۱۴۰۳
خانه / تازه های تلویزیون، سینما و تئاتر / ۱۰راهکار توسعه نشر در ایران

۱۰راهکار توسعه نشر در ایران

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نشر حرفه‌ای دارای شرایط و خصوصیاتی است که دردنیا تجربه شده ودرکشورما نیزناشران حرفه‌ای،هرچند کم‌تعداد،وجود دارند. هدف سیاستگذاران حوزه نشر کتاب بایدحرفه‌ای‌سازی نشر باشد تا جامعه بتواند از مواهب آن استفاده کند. در همین زمینه سیدعباس حسینی‌نیک، مدیر انتشارات مجد،۱۰راهکار مهم را برای توسعه جامعه نشر در ایران برشمرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: کپی کردن مطالب غیر قانونی است