با سرهم‌بندی که نمی‌شود تئاتر کار کرد

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

ایرج راد پیش از تعطیل شدن تالارهای نمایشی به‌دلیل آشوب‌های اخیر، در نمایش «آقای اشمیت کیه؟» به کارگردانی سهراب سلیمی که ‌در تالار حمید سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه بود، بازی می‌کرد؛ نمایشی که ادامه اجرای آن پس از بازگشایی تماشاخانه‌ها در پرده ابهام قرار داد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: کپی کردن مطالب غیر قانونی است
پیمایش به بالا