شنبه , اردیبهشت ۲۷ ۱۴۰۴
خانه / تازه های تلویزیون، سینما و تئاتر / روابط عمومی در مسیر بلوغ: ضرورت تحول و حرفه‌ای‌سازی

روابط عمومی در مسیر بلوغ: ضرورت تحول و حرفه‌ای‌سازی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

” ۲۷ اردیبهشت ماه هر سال در ایران، به عنوان روز روابط عمومی شناخته می‌شود؛ اگر چه از سال ۱۳۹۲ به همت دبیرخانه دائمی کنفرانس‌های روابط عمومی برای گرامی‌داشت آن هفته‌ی روابط عمومی برگزار می‌شود. (این دبیرخانه از سال ۱۳۸۴ نسبت به برگزاری همایش‌های روابط عمومی الکترونیک، روابط عمومی و صنعت و حرفه‌ای‌گرایی در روابط عمومی اقدام کرده است). روابط عمومی به عنوان یک نهاد پشتیبان‌کننده در هر سازمانی نقش مهمی ایفا می‌کند؛ به شرط‌ها و شروط‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: کپی کردن مطالب غیر قانونی است