شنبه , اردیبهشت ۲۹ ۱۴۰۳
خانه / مصاحبه با بازیگران و هنرمندان / عکس و مصاحبه با فلورا نظری و خواهرش

عکس و مصاحبه با فلورا نظری و خواهرش

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

فلور نظری و خواهرش، دكتر فریبا نظری ظاهر‌ی متفاوت و شغل‌هایی بسیار دور از هم دارند. خواهر كوچك‌تر ریاست یكی از بخش‌های بنیاد شهید و جانبازان را بر عهده دارد و استاد دانشگاه است و فلور نظری را هم كه به عنوان بازیگر سینما و تلویزیون می‌شناسید. شاید در نگاه اول با دیدن آنها فكر كنید كه ظاهر متفاوت‌شان ارتباط خوب دو خواهر را تحت تاثیر قرار می‌دهد اما اینطور نیست. 

اگر پای صحبت‌های این دو خواهر دوست‌داشتنی بنشینید به سرعت متوجه می‌شوید كه این اختلاف تنها در ظاهر آنهاست و قلب‌های‌شان بسیار به هم نزدیك است. خواهران نظری خیلی به هم وابسته‌اند و به گفته خودشان تكیه‌گاه یكدیگر محسوب می‌شوند. این دو خواهر دوست‌داشتنی یك برادر و خواهر دیگر هم دارند و از رابطه دوستانه‌ای كه میان‌شان جاری است، لذت می‌برند. پای صحبت‌های فلور و فریبا نظری نشستیم و از آنها درباره خاطرات مشترك، دوران كودكی و دلایل موفقیت‌آمیز بودن رابطه خواهرانه زیبای‌شان سوال كردیم و گپ زدیم. 

به خواهرم افتخار می‌كنم 

فلور نظری: من خواهر بزرگ‌تر خانم دكتر هستم اما نسبت به ایشان حسی از احترام و افتخار دارم. این احترام به هیچ‌وجه از روی تظاهر نیست. خواهرم شش سال از من كوچك‌تر است اما من همیشه نسبت به ایشان حس مادرانه نیز داشته‌ام و خودم را موظف می‌دانم از احساسات و سلامت او مراقبت كنم. موفقیت‌های خواهرم بسیار خوشحالم می‌كند و تحمل دیدن ناراحتی‌اش را ندارم. من بی‌هیچ توقعی فریبای عزیزم را دوست دارم و از محبت كردن به او لذت می‌برم و می‌دانم این حس مشترك است. مادر ما مسن و بیمار است و شرایطی ندارد كه خیلی بتواند از ما حمایت كند ولی من همیشه به خواهرم می‌گویم: «همیشه فكر كن من مامانت هستم و در مورد هر كاری روی من حساب كن.»

2015-08-22

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: کپی کردن مطالب غیر قانونی است
خروج از نسخه موبایل