پنج شنبه , مرداد ۷ ۱۴۰۰
خانه / تازه های تلویزیون، سینما و تئاتر / پاسخ سوالات آزمون فعالسازی غرفه باسلام

[عکس لو رفته بازیگران] کلیک کنید...

پاسخ سوالات آزمون فعالسازی غرفه باسلام

شما به عنوان غرفه دار باسلام کدام نرم افزار را باید بر روی گوشی خود نصب داشته باشید؟
هر دو نرم افزار
—————————————————————–
نام غرفه باید چگونه باشد؟
فارسی، کامل و معرف محصولات غرفه باشد.
—————————————————————–
تصویر محصول باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟
اینترنتی نباشد – ترکیب چند عکس نباشد – نوشته و شماره تماس نداشته باشد.
—————————————————————–
چرا باید دسته بندی محصول خودتان را دقیق انتخاب کنید؟
چون در غیر اینصورت، مشتریان محصولم را به راحتی پیدا نمی کنند و محصولم تأیید نمی شود.
—————————————————————–
اگر کسی با شما گفتگو کرده باشد، از چه طریقی می توانید پیام ایشان را ببینید و پاسخ دهید؟
نرم افزار «غرفه من» – گفت‌وگو
—————————————————————–
صحیح‌ترین نام برای محصول را انتخاب کنید.
عسل طبیعی آویشن (۱ کیلوگرمی)
انتشار کدام مطلب در شبکه‌ی اجتماعی باسلام را صحیح تر می‌دانید؟
عکس و مطلب مرتبط با محصول و کسب‌وکار (بازاریابی محتوایی)
اولین کار بعد از دریافت سفارش جدید و دیدن جزئیات آن، چیست؟ (بهترین راه)
زدن دکمه‌ی «سر وقت آماده می‌کنم» و شروع گفتگو با مشتری جهت احوالپرسی و تشکر بابت بازدید و خرید از غرفه
—————————————————————–
اگر پس از دریافت سفارش متوجه شدید که شرایط تولید و ارسال را ندارید چه اقدامی باید انجام دهید؟
دکمه‌ی «در ارسال این سفارش مشکلی دارم» را می‌زنم و مشکل را در کادر باز شده می‌نویسم تا در گفتگوی مشتری و سیستم پیگیری باسلام ارسال شود.
—————————————————————–
اگر مشتری‌هایتان از شما زیاد سوال بپرسند چه‌کار می‌کنید؟
به همه‌ی سوالاتش با دقت و حوصله جواب می‌دهم.
—————————————————————–
اگر مشتری سوالات تکراری بپرسد و شما حس کنید اصلا توضیحات غرفه و صفحه‌ی محصول را نخوانده‌؛ چه‌کار می‌کنید؟
خودم برایش توضیح می‌دهم و راهنمایی‌اش می‌کنم.
—————————————————————–
اگر ارسال سفارش جدیدتان از طریق پیک باشد، بهتر است چه اقداماتی انجام دهید؟
با مشتری زمان ارسال پیک را از طریق گفتگو هماهنگ می‌کنم و شماره ایشان را به پیک هم می‌دهم.
—————————————————————–
سه کار مهم بعد از ارسال سفارش مشتری به ترتیب چیست؟
ثبت بارکدرهگیری مرسوله در اپلیکیشن – حفظ ارتباط با مشتری در گفتگو – درخواست ثبت تجربه خرید روی سفارش
—————————————————————–
تسویه‌حساب با غرفه‌دار چگونه انجام می‌شود؟
در صورت وجود مبلغ تسویه نشده در قسمت مالی غرفه، با زدن دکمه تسویه حساب طی ۷۲ ساعت کاری مبلغ برای غرفه‌دار پایا می‌شود.
—————————————————————–
صحیح‌ترین نام برای محصول را انتخاب کنید؟
رب گوجه خانگی (نیم کیلوگرمی)
برای گرفتن تجربه خرید از مشتری کدام روش «اشتباه» است؟
پیام‌های پی در پی در گفتگو برای گرفتن ثبت تجربه
—————————————————————–
فرض کنید مشتری به دلایلی از محصول دریافت شده ناراضی است. کدام رفتار غرفه‌دار با مشتری را درست می‌دانید؟
عذرخواهی از مشتری و گفتگو با او برای بازنگری در تجربه‌خرید منفیِ ثبت‌شده
—————————————————————–
در ثبت محصول کدام کار را «نباید» انجام دهیم؟
همه مدل های محصولات را در قالب یک محصول ثبت کنیم.
—————————————————————–
کدام محصولات در باسلام مجاز است؟
هیچکدام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: کپی کردن مطالب غیر قانونی است