چهارشنبه , آذر ۱ ۱۳۹۶
خانه / تازه های تلویزیون، سینما و تئاتر (صفحه 4)

تازه های تلویزیون، سینما و تئاتر

وقتی «مامان گلی» برای بچه‌ها قصه می‌گوید

شبکه پویای سیمای جمهوری اسلامی ایران حالا چند سالی است که کار خود را آغاز کرده و اتفاقا با استقبال خوب مخاطبان کوچک و خردسال تلویزیون و حتی خانواده‌هایشان مواجه شده است. شبکه‌ای که با توجه به رده سنی مخاطبانش عموما به پخش مجموعه‌های متنوع پویانمایی، فیلم‌ها و انیمیشن‌هایی مختص …

ادامه نوشته »

هنوز هم پشت میکروفن، دست و پایم می‌لرزد

رامین پورایمان بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون و رادیوست، اما حرفه و علاقه اصلی خودش را رادیو می‌داند و تعلق خاطر خاصی به این رسانه دارد. او سال هاست عاشقانه پشت میکروفن رادیو نشسته و در طول این مدت نقش‌های متفاوتی را در نمایش‌های مختلف رادیویی بازی کرده و هرازگاهی هم …

ادامه نوشته »

نقش شبکه‌‌های برون مرزی در تبیین انقلاب اسلامی

انقلاب ایران یک انقلاب فرهنگی است و برگرفته از فرهنگ غنی اسلام و ایران؛ بنابراین یکی از اهداف بلندمدت جمهوری اسلامی بحث صدور انقلاب است که این مهم، نه مثل کشورهای غربی‌ها مدعی دموکراسی از طریق سلاح بلکه از مجرای فرهنگی صورت می‌گیرد و برای این کار هم بهترین گزینه، …

ادامه نوشته »

شبکه‌های استانی و گسترش چتر رسانه‌ای مطمئن در زلزله غرب کشور

زمین‌لرزه اخیر در غرب ایران، باز هم تن بسیاری از ایرانیان را لرزاند؛ حادثه‌ای غم‌انگیز که نمی‌توان بسادگی از کنار آسیب‌هایش گذشت و چشم بر داغ مردمان آسیب‌دیده‌اش بست؛ در این بین اما گروهی خواسته و ناخواسته به انتشار اخباری اقدام می‌کنند که از صحت و سقم آنها بی‌اطلاعند یا …

ادامه نوشته »

تشکر بازیگر معروف ترکیه از مردم اصفهان + تصاویر

نورگل یشیلچای بازیگر معروف ترکیه که این روزها برای بازی در پروژه سینمایی « جن زیبا» به کارگردانی بایرام فضلی در شهر اصفهان حضور دارد، اینستاگرامش را با تشکر از مردم این شهر به روز کرد.

ادامه نوشته »

تئاتر چگونه الناز شاکردوست را به غسالخانه برد؟

پیش از این هم در همین صفحه از نخستین حضور تئاتری الناز شاکردوست نوشتیم؛ چهره‌ای که مدتی است از سینمای بدنه و گیشه جدا شده و سعی در ترمیم شمایلی دارد که مخاطب فیلم‌های ایرانی از او در ذهن خود برساخته است. شاکردوست حتی برای تغییر این شمایل، به بازی …

ادامه نوشته »

اقتباس، ارجاع و دیگر هیچ

اولین فیلم کاوه صباغ‌زاده در نمای کلی، هویت ژانری ندارد و در تلفیق بی‌بهانه و ناگهانی ژانرها حتی در حوزه سینمای فرم، هویت مستقلی نمی‌یابد. ایتالیا ایتالیا که با ملودرامی عاشقانه خود را معرفی می‌کند؛ خیلی سریع وارد کمدی عشقی و سپس درام اجتماعی برخاسته از زوال روابط در دوران …

ادامه نوشته »
error: کپی کردن مطالب غیر قانونی است