شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳
خانه / مصاحبه با بازیگران و هنرمندان / گلاره عباسی: من آدم باحالی نیستم!

گلاره عباسی: من آدم باحالی نیستم!

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

شاید برای آنها که گلاره عباسی را در نقش اکرم سریال «شهرزاد» دیده اند باور این نکته سخت باشد که خلاف سنگین این بازیگر برداشتن یک آدامس اضافه از جعبه آدامس رفقایش است. اصرار دارد که آدم «باحالی» نیست. ما هم تلاش کردیم تا از او حرف های «باحالی» بیرون بکشیم. دست خودش نیست. نمی تواند باحال بازی دربیاورد. همین مساله نشان می دهد که شاید او آدم باحالی است؛ چون عالم و آدم در ایران می خواهند «شیرین زبان» جمع باشند و وقتی او نمی خواهد اینگونه باشد، خب باحال است دیگر.



ظاهرا بازیگری را زیادی جدی گرفته و احتمالا از آن عوامل «حرص درآور» هر پروژه ای است که همیشه سر وقت در محل کار حاضر می شوند و همیشه دیالوگ ها را از قبل حفظ کرده اند و ظاهرا خانم عباسی از آن خائنان بالفطره ست و آدم های خیانت کار همیشه جذاب تر و باحال تر هستند. بماند که امسال در سریال شهرزاد نقش یک کلفت زیرآب زن و بدجنس را به قدری خوب بازی کرده که به همه حواشی نداشتن های زندگی واقعی اش می ارزد!



البته این مقدمه شاید شما را از خواندن مصاحبه پشیمان کند، ولی این را از ما داشته باشید: کسی که نمی خواهد «بچه باحال» جمع باشد، حداقل حرف هایش کمتر کلیشه ای است. مخصوصا که کتمان نمی کند که مثل همه آدم ها ممکن است گاهی غیبت هم بکند. در کل اصرار دارد بگوید آدمی معمولی است و البته همه سوال های ما را صادقانه و جدی جواب می دهد. ولی باور کنید اگر «ریگی» به کفشش نبود اینقدر اصرار به معمولی بودن نداشت. این مصاحبه را بخوانید و دنبال «ریگ ها» بگردید.



گلاره عباسی: آدم باحالی نیستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: کپی کردن مطالب غیر قانونی است