جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / گالری عکس / مصاحبه و عکس بهنوش بختیاری (24 خرداد 95)

مصاحبه و عکس بهنوش بختیاری (24 خرداد 95)

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 1.3]

بهوش بختیاری، بازیگر سال های دور شب های برره، چند سالی است که در سطوح مختلف اجتماعی و تلویزیونی پررنگ شده و تقریبا در هر زمینه ای نامی از او شنیده می شود. در انجمن های خیریه، فعالیت های اجتماعی، فعالیت های مطبوعاتی و گاهی هم صحبت هایی با مضامین نسبتا سیاسی. 



او یکی از پاهای ثابت برنامه های صدا و سیما نیز هست و تقریبا در برنامه ای که قرار باشد از یک بازیگر زن دعوت شود، معمولا اولین گزینه بهنوش بختیاری است. نمونه اش در همین یک هفته اخیر اتفاق افتاد. او مهمان اولین برنامه ماه عسل بود و در آن از خطر قرمزهای ظاهری صدا و سیما عبور کرد و در مورد زندگی ترنس ها و مشکلات آن ها صحبت کرد. حرف هایی که در قسمت هایی از آن به نظر می رسید حتی احسان علیخانی را نیز دچار ترس کرد و به شوخی گفت این برنامه قرار است یک ماه ادامه داشته باشد و کمی مراعات کنید!



هنوز یک هفته از صحبت های او نگذشته بود که بهنوش بختیاری این بار مهمان برنامه «دورهمی» مهران مدیری در جمعه شب شد و در آن جا نیز بسیار راحت و روان از مسائل زندگی خصوصی خود سخن گفت و شوخی کرد. اتفاقی که شاید برای بازیگران زن به ندرت رخ می دهد و بییندگان تلویزیونی کمتر چهره زنی را سراغ دارند که این چنین بتوانند با توجه به خط قرمزهای موجود مانور دهد.



مورد ویژه بهنوش بختیاری



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: کپی کردن مطالب غیر قانونی است