پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / مصاحبه با بازیگران و هنرمندان / مصاحبه با سوسن صفاوردی مادر شوهر مهناز افشار!

مصاحبه با سوسن صفاوردی مادر شوهر مهناز افشار!

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 2]

خانم دکتر سوسن صفاوردی تلاش زیادی می کند تا بگوید شخصیت مستقلی دارد و نباید او را به خاطر منتسب بودن به دیگر نام ها سنجید اما این تلاش برای کسی که همسرش محمد علی رامین نامی عجین شده با تاریخ مطبوعات است و عروسش مهناز افشار سوپراستار سینماست، مشکل به نتیجه برسد. حالا که حتی پسرانش هم به چهره های مورد توجه رسانه ها بدل شده اند.



سوسن صفاوردی دکترای علوم سیاسی دارد و استاد دانشگاه است. در آلمان و دانشگاه تهران و تاجیکستان درس خوانده. (مسیری که توضیح دادنش مثل طی کردنش به این راحتی ها نیست.) با وجود خانواده ای مذهبی و سنتی و روحیه ای انقلابی چند ماه پس از انقلاب برای ادامه تحصیل به آلمان رفته و در همان سال ها با محمد علی رامین جوان آشنا شده و ازدواج کرده است. (اتفاقاتی که اگر بخواهید برای یک سناریوی سینمایی یا تلویزیونی هم دستمایه قرار دهید، باورش برای بینندگان تان ساده نخواهد بود.)



خانم صفاوردی در دولت هاشمی در دفتر امور زبان خدمت کرده، در دوران اصلاحات با وجود فعالیت های NGO با دولت همکاری داشته و در دولت احمدی نژاد معاون بین الملل مرکز امور زنان ریاست جمهوری بوده. (معلوم است که درباره جالب بودن این تداوم هم با ایشان مفصل صحبت کرده بودیم اما به دلیل محدودیت فضای مصاحبه کوتاه شد.) موضوعی که خود خانم صفاوردی دلیلش را مستقل بودن شان و پرهیزشان از موضع گیری ها و نگاه جناحی و حزبی دانسته. 



سوسن صفاوردی: به مهناز افشار منتسبم نکنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: کپی کردن مطالب غیر قانونی است