جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / مصاحبه با بازیگران و هنرمندان / روشنك عجمیان: نه طلاق می‌گیریم، نه مهاجرت می کنیم

روشنك عجمیان: نه طلاق می‌گیریم، نه مهاجرت می کنیم

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

زندگی زوج‌هایی كه هر دو نفرشان شاغل هستند سختی‌های خاص خود را دارد. به خصوص آنكه یكی از آنها بازیگر هم باشد. بازیگری، ویترین زیبایی دارد اما عمده آنهایی كه به این حرفه علاقه دارند فقط همین ویترین را می‌بینند و از مشكلات آن غافل هستند. در واقع پشت صحنه زندگی بازیگرها آنقدرها هم لوكس و بی‌دردسر نیست. رسیدن به تعادل، میان كاری كه نظم درستی ندارد با زندگی شخصی در این مسیر بسیار دشوار است اما شدنی است. 



این‌طور نیست كه نتوان به این تعادل و آرامش لازم رسید. نگاهی به زندگی زوج‌های موفق در این عرصه می‌تواند ثابت كند كه این قانون نانوشته كه می‌گوید زندگی هنرمندان دوام قابل توجهی ندارد، به راحتی قابل نقض شدن است. روشنك عجمیان سال‌هاست در مسیر حرفه‌ای خود، راه متاهل بودن را انتخاب كرده و اتفاقا تجربه مادر شدن را هم پشت سرگذاشته است. او و همسرش مهریار حمیدی كه دانش‌آموخته مهندسی صنایع است، بیش از یك دهه است كه زندگی مشتركشان را با عشق و آرامش حفظ كرده‌اند. 



چندسالی هم هست كه آروشا این جمع صمیمی را تكمیل كرده. آنها نمونه خوب و مثال‌زدنی از یك زوج موفق هستند كه عصر یك روز تابستان ‌مهمان نشریه ما شدند. این خانواده سه‌نفره شاد و دوست‌داشتنی رازهای كانون گرمشان را با ما سهیم شده‌اند. ضمن اینكه باید بگوییم این اولین مصاحبه خانوادگی آنها در این سال‌هاست و رونمایی از همسر بازیگر محبوب و خوش‌اخلاق، روشنك عجمیان هم به حساب می‌آید. 



نه طلاق می‌گیریم نه مهاجرت می کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: کپی کردن مطالب غیر قانونی است