جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / مصاحبه با بازیگران و هنرمندان / الیكا عبدالرزاقی: آدم سرخوشی هستم!

الیكا عبدالرزاقی: آدم سرخوشی هستم!

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

پشت صورت به ظاهر جدی‌اش یك دنیا مهربانی و سرخوشی وجود دارد، وقتی با صدای بلند می‌خندد و از خاطراتش حرف می‌زند، ناخودآگاه تو را در دنیای سرخوشانه‌اش سهیم می‌كند. می‌گوید این سرخوشی، ارثیه خانوادگی اوست چراكه در طول سال‌ها یاد گرفته به تمام مشكلات ریز و درشت بخندد و با این رفتار خودش را در مقابل سختی‌های زندگی بیمه می‌كند، او معتقد است ما زندگی را زیاد از حد جدی گرفته‌ایم و همین مساله باعث شده از آن لذت نبریم. 



حتی در مقوله ازدواج هم بیشتر از آنكه خود واقعی‌مان را در نظر بگیریم، تسلیم شرایط می‌شویم و به همین خاطر آن‌طور كه باید احساس خوشبختی نمی‌كنیم. صحبت از الیكا عبدالرزاقی است؛ كسی كه راز خوشبختی را در نگاه خوشبینانه‌اش به زندگی می‌داند. او بر این باور است كه حرفه افراد نباید باعث شود كه آنها برخوردشان با دیگران عوض شود و خودشان را از آنها جدا كنند. 



شاید به همین خاطر است كه بازیگری و به دنبال آن شهرت باعث نشده در طول این سال‌ها كه می‌شناسیمش تغییر كرده باشد و از آن مهم‌تر با همان انرژی و خنده‌های همیشگی جواب محبت همه را می‌دهد؛ حتی طرفدارانش در فضای مجازی را. اگر می‌خواهید سر از زندگی سرخوشانه او در آورید و پی به راز خندهایش ببرید، این مصاحبه را از دست ندهید. 



وقتی الیكا عبدالرزاقی از خودش دفاع می‌كند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: کپی کردن مطالب غیر قانونی است