جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / گالری عکس / مصاحبه و عکس رضا رویگری و همسرش

مصاحبه و عکس رضا رویگری و همسرش

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

اگر به شما بگویند یك هنرمند را كه مجموعه خوبی از صدا و تصویر است نام ببرید بی‌برو برگرد یاد رضا رویگری می‌افتید. رویگری چه در دهه شصت كه جوان اول سینمای ما بود و چه حالا كه خودش در گذار از شصت و چند سالگی‌اش قرار دارد همیشه مرد خوش‌تیپی بوده كه همه می‌خواستند مثل او باشند. كیان ایرانی سریال مختار این روزها حالش خوب نیست. 



آنچه او را بیش از بیماری آزار می‌دهد روزهای كم‌كاری‌اش است و روزهای دوری از بازیگری یا به قول خودش آن شكل از بازیگری كه دوستش دارد. راستش صحبت كردن با بعضی چهره‌ها بهانه نمی‌خواهد چون همیشه طراوت و تازگی ناب خودشان را دارند و اگر آن طرف ماجرا مرد خوش‌صحبتی چون رویگری باشد كه دیگر این گفت‌وگو رنگ‌وبویی دلنشین‌تر هم پیدا می‌کند. 



یك قانون نانوشته در دیدار با رویگری وجود دارد با این مضمون كه «اگر كنار او بودید و به شما خوش نگذشت، ایراد از شماست!» مصاحبه با او و همسر محترمش تارا كریمی كه این روزها همراه‌ترین یار زندگی این ستاره است سرشار از ناگفته‌هایی است كه نظیرش را شاید تا به حال در مصاحبه‌های دیگری از آنها نخوانده‌اید. پاسخ همه كنجكاوی‌های شما در دل این چند صفحه با جواب‌های رك، صادقانه و بی‌رودربایستی رویگری و همسرش داده شده است. 



رضا رویگری و همسرش تارا كریمی از آشنایی و ازدواج تا بیماری ناگهانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: کپی کردن مطالب غیر قانونی است