جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / گالری عکس / با تینا آخوندتبار عشق تنیس

با تینا آخوندتبار عشق تنیس

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 2]

توپ که از آن سوی زمین به سمت تو می‌آید، ریتم فلبت عوض می‌شود. موقع زدن ضربه، دیگر به وضوح صدای قلب خود را می‌شنوی؛ تمام وجودت غرق در دلواپسی توپ را پیگیری می‌کند تا مطمئن شود در زمین حریف و دور از دسترس او به زمین نشسته است. این هیجان با سرعتی باورنکردنی ادامه دارد. زمین شنی، قلعه محبوب توست که با تمام وجود از خطوط سفیدش دفاع می‌کنی. 



این حس هیجان و تعهد را از همان روزهای اول خواهی داشت؛ همان روزهایی که مربی درفاصله کمی از تور ایستاده و با ضربات ملایمی، بک هند و فورهند را آموزش می‌دهد. همان لحظه‌ها هم پاسخ دادن توپ حس خوشایندی دارد. چنین حس زیبایی، تنیس را تبدیل به ورزشی محبوب کرده؛ ورزشی که با قدرت جاذبه زمین شما را به سمت خودش جذب می‌کند. اگر باشگاه‌های ورزشی برای شما جاذبه‌ای ندارند، باید قدرت جاذبه این ورزش را امتحان کنید. 



تینا آخوندتبار هم هرچند یک بازیگر است اما او هم غرق هیجان این ورزش شده و چند سالی است که به صورت حرفه‌ای تنیس بازی می‌کند. او هم تایید می کند که چه قدر این ورزش مطلوب و دوست داشتنی است. بعد از خواندن این مصاحبه، بی شک دلتان هوس تجربه این بازی را می کند. همه اطلاعات لازم، برای مربی، باشگاه، راکت، لباس و … همین جا در همین مطلب جمع شده‌اند. 



با تینا آخوندتبار، تنیسور شوید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: کپی کردن مطالب غیر قانونی است