جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / مجریان تلویزیون / روستای خاور خانوم به روایت آزاده نامداری

روستای خاور خانوم به روایت آزاده نامداری

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

مستند “خانومی که شما باشی” به تهیه کنندگی آزاده نامداری فردا، ۱۶ مهر از ساعت ۲۱ به روایت زندگی «خاور خانوم» بانوی رستوران دار گیلانی می ‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، “خاور خانوم” مدیر رستورانی در روستای سرولات استان گیلان از توابع چابکسر است، این بانو به دلیل دست پخت خوب و گشاده‌رویی‌اش از شهرت بالایی برخوردار است تا حدی که بسیاری این روستا را با نام این زن توانمند می‌شناسند.

عوامل این برنامه به استان های مختلف ایران سفر کرده اند تا زندگی زنان موفق و توانمند ایران را از اقوام وگویش های مختلف به تصویر بکشند.

“خاور خانوم” یکی از همین بانوان است، نماینده زنانی که علاوه برداشتن خانواده ای موفق توانسته انددر اجتماع نیز حضور تاثیر گذاری داشته باشند. او با شهرتی که به دست آورده موفق شده نام روستای محل زندگیش را در لیست مکان های گردشگری مورد علاقه توریست ها ثبت کند .

به گفته نامداری خاور خانوم غذای محلیطبخ می کند، همین مسئله رستوران او را به یک برند شناخته شده برای گردشگران تبدیل کرده و به اقتصاد روستا کمک کرده است .

این مستند ۱۷ مهر ساعت ۱۲:۳۰ دوباره از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

” خانومی که شما باشی” کاری از گروه اجتماعی شبکه دو سیماست که سری نخست آن نوروز ۹۱ روی آنتن شبکه رفت و توانست توجه بسیاری از مخاطبان و کارشناسان رسانه را به خود جلب کند.

برچسب‌ها: آزاده نامداری, مجری زن, مجری چادری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: کپی کردن مطالب غیر قانونی است