سه شنبه , اردیبهشت ۴ ۱۴۰۳
خانه / مصاحبه با بازیگران و هنرمندان / مصاحبه با شهره سلطانی

مصاحبه با شهره سلطانی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

شهره سلطانی بازیگر نقش ” زهره” در مجموعه ” هفت سین” گفت: ” هفت سین” هدایای ناقابل از طرف من به همه مردم و دوستداران هنر است.

وی با اشاره به حضور خود بعد از 3 سال اظهار داشت: یک ماه از ضبط مجموعه ” هفت سین” گذشته بود که ” سعید کریمی” دستیار کارگردان با من برای ایفای نقش ” زهره ” با من تماس گرفتند.

سلطانی ادامه داد: دوری از تلویزیون و بازگشت دوباره من بعد از سه سال با تماس های بسیار دوستانم اتفاق افتاد.

وی افزود: در ابتدا من قبول نکردم در سریال ” هفت سین” بازی کنم چون یک ماه از تصویر برداری کار طی شده بود و معتقدم بودم باید نقش از حجم کافی برخوردار نباشد.

سلطانی تصریح کرد: در گذشته اعتقاد بسیاری به حجم نقش نداشتم ولی با گذشت زمان متوجه شدم که با حضور پررنگ تر در یک مجموعه بیشتر کارم دیده می شود.

وی با اشاره به فیلمنامه و حساسیت خود گفت: جلسه ای را با ” یدالله صمدی” کارگردان ” هفت سین” گذاشتم و چند قسمت از فیلمنامه را خواندم و طی گفتگوهایی من و کارگردان با اعتماد متقابل اثر به همکاری با یکدیگر شدیم.

ایفاگر نقش ” زهره ” با اشاره به یک نقش خوب و موجه تصریح کرد: حضور در یک اثر تلویزیونی بعد از سه سال کمی حساسیت مرا بیشتر کرده بود و به اعتقاد من نقش باید موجه و از برد خوبی برخوردار می بود.

سلطانی در خصوص بازی در یک اثر طنز ابراز داشت: مشکلی با ایفای نقش در آثار کمدی ندارم ولی بازیگر به طور صرف طنز هم نیستم.

وی ادامه داد: خیلی از بازیگران طنز بودند و با بازی در یک ملودرام اجتماعی توانستند خوش درخشند و مورد توجه اهالی هنر و مردم قرار گیرند.

این بازیگر در خصوص کارگردانی ” هفت سین” توسط ” یدالله صمدی” به عنوان اولین کار کمدی او گفت: کارگردان ابزار و تکنیک را دارد و با درکی درست از دکوپاژ و استفاده از دانش کارگردانی خود، می تواند به خوبی از عهده کار برآید.

سلطانی افزود: یدالله صمدی کارگردان متبحر “شوق پرواز” است که به عقیده من از عهده “هفت سین” به عنوان اولین سریال کمدی خود به خوبی آمد.

وی با اشاره به حضور بازیگران تئاتر در مجموعه های تلویزیونی اظهار داشت: خوشحالم که در سالهای اخیر بیشتر از بچه های تئاتر و فعالیت های آنان سخن گفته شده و آنها هم بیشتر در آثار تلویزیونی و سینمایی فعال تر شده اند.

وی که خود یکی از بازیگران موفق تئاتر بوده اظهار داشت: معتقدم تئاتر و کار در این حوزه مسیر درستی را از بازیگری پیش روی فعالان این هنر قرار می‌دهد.

بازیگر نقش “زهره” ادامه داد: من تاوان کم کاری خود را داده ام ولی خوشحالم که با گذشت سه سال با کاراکتری متفاوت به تلویزیون برگشتم و از اینکه خودم را تکرار نکردم، خوشحال هستم.

وی با اشاره به تکرار نشدن خود در تئاتر، گفت: برخلاف بسیاری از بازیگران در تئاتر هم من از این سالن به سالن دیگر نرفته و کار و کارگردان نیز از اهمیت خاصی برای من برخوردار است.

بازیگر مجموعه “ترش و شیرین” ضمن ابراز خرسندی از حضور بازیگران سینما در تئاتر گفت: خوشحالم که بسیاری از بازیگران سینما به تئاتر برگشتند چون تئاتر ریشه بازیگری و راه درست را برای هنرمندان باز می کند.

سلطانی تصریح کرد: امیدوارم حضور بازیگران سینما در تئاتر به دلیل بیکاری و تفریح نباشد چون مخاطب به دنبال کار و بازی خوب است و فقط به صرف حضور افراد چهره به تماشای تئاتر نمی روند.

وی با اشاره به باورپذیری نقش و کار در نزد مخاطبان گفت: باورپذیری مخاطب از نقش و کار برای شخص من بسیار مهم است و در کنار رضایت افراد پشت صحنه از یکدیگر، نظر مخاطبان نیز از جایگاه بالایی برایم برخوردار است.

سلطانی خاطرنشان کرد: امیدوارم مجموعه “هفت سین” مورد توجه مردم قرار گیرد و بتواند لحظات شادی را برای‌ آنان به ارمغان آورد.

برچسب‌ها: شهره سلطانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: کپی کردن مطالب غیر قانونی است