جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / مصاحبه با بازیگران و هنرمندان / تیتراژ پایانی سریال «زمانــه» با صدای آرش قنادی، امیر قنادی و کیارش پوزشی

تیتراژ پایانی سریال «زمانــه» با صدای آرش قنادی، امیر قنادی و کیارش پوزشی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3]

تیتراژ پایانی سریال «زمانــه» با صدای «آرش قنادی، امیر قنادی و کیارش پوزشی» به کارگردانی «حسن فتـــحی» و با حضور «حمید گودرزی، پریناز ایزدیار، هومن برق نورد، شهرام قائدی، امید روحانی، آیدا فقیه زاده، حسین مهری، مهرانه مهین ترابی و حسین محجوب»

لینک دانلود

آرش قنادی از حضور جالب اعضای گروه موسیقی «سون» در سریال «زمانه» می‌گوید: 

گروه موسیقی «سون» در اتفاقی جالب به عنوان بازیگر در سریال جدید حسن فتحی به ایفای نقش پرداخته‌اند. تیترا‍ژ این سریال و موسیقی آن نیز دستپخت اعضای این گروه خوش اخلاق و بی‌حاشیه است. همین بهانه‌ای شد سراغ آن‌ها برویم و در مورد تجربه جدیدشان با آن‌ها گپ بزنیم. «آرش قنادی» به نمایندگی از اعضای این گروه به سوالات ما پاسخ داده. 


 ماجرای همکاری شما و ورودتان به سریال زمانه از کجا شروع شد؟ اصلا چطور این ارتباط برقرار شد؟

سریال زمانه، سریالی است که یک کارگردان فوق العاده دارد. این گروه در منزل یکی از بستگان ما قرار فیلمبرداری داشتند. ما هم وقتی برای دیدار با بستگانمان پیش آن‌ها رفتیم، با آقای فتحی دیداری داشتیم و در مورد این کار حرف زدیم. ایشان هم پیگیر کارهای ما بودند و‌‌ همان جا پیشنهاد حضور ما در این سریال ارائه شد تا ما کارهای تیترا‍ژ و موسیقی این سریال را انجام دهیم. 


به همین راحتی؟

نکته مهم تری که در این مورد و در تصمیم ما تاثیر زیادی داشت این بود که در این سریال بر خلاف اکثر اوقات وجهه مثبتی از اهالی موسیقی نشان داده می‌شود. در بسیاری اوقات و در فیلم‌ها اهالی موسیقی و خواننده‌ها را اهل خلاف و دود و دم به تصویر می‌کشند ولی این بار قرار است یک جوان که ما او را به دلیل اعتیاد از گروه کنار گذاشته‌ایم، با موسیقی سالم و حمایت‌های ما دوباره به زندگی برگردد و ترک کند. این تصویر از موسیقی و خواننده‌ها باعث شد ما قبول کنیم و در این سریال بازی کنیم. 


دقیقا چند قطعه برای این سریال ساخته‌اید؟

 علاوه بر تیتراژ ما چند کار کوتاه دیگر هم برای این سریال ساخته‌ایم. چند قطعه دیگر هم هست که به مرور در قسمت‌های بعدی، پخش خواهند شد. 


تیم کاریتان هم که یک عضو جدید را به خود می‌دید؟

برای اولین بار با آقای افشین یداللهی همکاری کرده‌ایم و خدا را شکر ترانه و موسیقی خیلی خوب توانسته با هم هماهنگ شود. ملودی را امیر قنادی ساخت و من و کیارش پوزشی هم آن را تنظیم کردیم. خیلی از مردم به این نکته که ترانه و ملودی به خوبی با هم هماهنگ‌اند صحه گذاشته‌اند و من بابت این اتفاق خیلی خوشحالم. 


گروه «سون» کلا در ساختن و تولید قطعات حسی پر انرژی استعداد بالایی دارد. از قطعه «واست می‌میرم» و «دوستت دارم» بگیر تا همین تیتراژ سریال زمانه. موافقید؟

 این لطف شماست در حق ما. به هر حال من بعضی چیز‌ها را به حساب تقدیر می‌گذارم. کار اگر شنیده شود، بیشتر و بهتر می‌تواند جریان ساز شود چون قابلیت‌هایش را دارد. 


چقدر برای حضور جلوی دوربین وقت صرف آموزشتان شد؟

جلوی دوربین رفتن خیلی سخت است. خیلی. ولی ما چون قرار بود نقش خودمان را بازی کنیم و در واقع خودمان بودیم، توانستیم تا حدودی از پس‌اش بر بیاییم. هنرپیشگی واقعا کار سختی است و حتی راه رفتن جلوی دوربین هم کار سختی است. یعنی در بعضی اوقات حتی سر درست راه رفتن هم مشکل پیدا می‌شود. بخاتطر همین است که می‌گویم این کار خیلی کار سختی است. وقتی دوربین روشن می‌شد، کلا همه چیز عوض می‌شد. اما آقای فتحی خیلی از ما راضی بود و حتی به شوخی به ما گفت بی‌خیال خوانندگی شوید و بیایید هنرپیشه شوید! 


 برای ساخته شدن قطعات این اثر، کسی از اعضای تیم سازنده هم اعمال نظر کردند؟

 آقای فتحی خیلی در ساخته شدن این قطعات نقش داشتند و نظر می‌دادند. مثلا به خواست ایشان ما در همه بخش‌هایی که می‌خوانید، زیر صدای هم بودیم. یعنی همه بخش‌ها سه نفره خوانده می‌شد و و زیر صدا داشتیم. 


بازیگران زیادی در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند. چه کسی از این بازیگران بیشتر به شما کمک کردند که جلوی دوربین راحت باشید؟

 همه دوستان بازیگر که به ما لطف داشتند ولی خود آقای فتحی انسان بسیار وارسته‌ای هستند و خیلی به ما کمک کردند. اصلا حضور ایشان برای ما قوت قلبی بود که باعث شد انر‍ژی ما برای کار چند برابر شود. 


بازیگری را باز هم بصورت جدی پیگیری خواهید کرد؟

 ما‌‌ همان حرفه اصلی خودمان را بتوانیم پیش ببریم کلاه‌مان را می‌اندازیم بالا!

برچسب‌ها: تیتراژ پایانی سریال «زمانــه», آرش قنادی, امیر قنادی, کیارش پوزشی, گروه 7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: کپی کردن مطالب غیر قانونی است