پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / مصاحبه با بازیگران و هنرمندان / مصاحبه با «سامان گوران» بازیگر نقش بهادر در سریال میلیاردر

مصاحبه با «سامان گوران» بازیگر نقش بهادر در سریال میلیاردر

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سامان گوران بازیگر نقش بهادر در مجموعه “میلیاردر” در خصوص چگونگی انتخاب خود گفت: در سفری به جزیره کیش محمدرضا شریفی نیا من را دید و در خصوص حضور در یک مجموعه و بازی به جای شخصی جوان با من صحبت کرد.

وی با اشاره به ایفای نقش به جای یک جوان نابغه اظهار داشت: شریفی نیا به من گفت که این استعداد و نبوغ را در تو می‌بینیم و معتقدم در نقش بهادر نابغه موفق خواهید شد.

گوران ادامه داد: او تمامی بخش ها، شخصیت و کاراکتر نقش را برای من توضیح داد و اینکه بهادر نابغه چگونه در “میلیاردر” مورد تمسخر دیگران قرار می گیرد.

*یکسال و نیم از نبود من در “خنده بازار” می گذرد

این بازیگر با اشاره به دوری خود از مجموعه طنز “خنده بازار” تصریح کرد: بعد از یک سال و نیم دوری از حضور در مجموعه “خنده بازار” و هرگونه بدرفتاری از سوی دوستانم در آن مجموعه معتقدم گزینه مناسبی برای ایفای نقش بهار بودم.

گوران افزود: با توجه به همه این اتفاقات شریفی نیا در صدد بود تا نبوغ مرا در “میلیاردر” پرورش دهد و خوشحالم که این انتخاب نصیب من شد.

این بازیگر با توجه به اعتماد علیرضا امینی کارگردان “میلیاردر” ابراز داشت: زمانی که با من برای حضور در “میلیارد” تماس گرفته شد نزدیک به ۸۰ نفر با عوامل این مجموعه تماس گرفتند تا از انتخاب من در این اثر صرفه نظر شود.

گوران ادامه داد: با دیدن و شنیدن این اتفاقات، علیرضا امینی کارگردان “میلیاردر” در انتخاب من برای نقش بهارد مصمم تر شد.

*تجربه کل گروه را نداشتم

بازیگر نقش بهادر تصریح کرد:«روزی ۳ ساعت علیرضا امینی در خصوص نقش و بازی با من صحبت کرد و از اعتماد او و عباسی زاده در مقام تهیه کننده تشکر ویژه ای دارم.

گوران با اشاره به تلاش تیمم سازنده “میلیاردر” اظهار داشت: شاید من تجربه کل گروه و پیشکسوتان را نداشتم ولی خوشحالم که با تعامل یکدیگر توانستیم کار را به خوبی پیش ببریم.

وی در خصوص تیم قبلی “میلیاردر” تصریح کرد: با وجود عقب ماندن تیم علیرضا امینی ما توانستیم در یک ماه و نیم ۵۰۰ دقیقه را ضبط کنیم و در اینجا گروه فنی نهایت تلاش خود را انجام داد.

گوران با اشاره به همکاری های مجید مظفری گفت: مجید مظفری با همه جوانان همکاری خوبی داشت و در هر سکانس با بیان تجربیات خود و یادآوری خاطرات بسیار کار و مراحل آن را برای بچه های تیم ساده تر می کرد.

وی با اشاره به فضای آ‌رام “میلیاردر” افزود: همه ما با عشق و اعتمادی که به ما شده بود کار خود را شروع کردیم و هیچگاه اجازه بحث و جدلی را به خود ندادیم.

*عینک بهادر جزء عتیقه هاست

بازیگر نقش بهادر با اشاره به گریم سخت خود اظهار داشت: شهرام خلج گریمور مجموعه طنز “خنده بازار” بود و من ناخودآگاه خودم را بدست او برای گریم “میلیاردر” سپردم.

وی با اشاره به فیلمنامه “میلیاردر” گفت: با توجه به فیلمنامه خوب “میلیاردر” علیرضا امینی خود را منحصر به دیالوگ ها نمی کرد و دست همه بازیگران را در بداهه گویی بازگذاشت.

گوران در خصوص سینگ نبودن صدا و تصویر در چند قسمت پخش شده اظهار داشت: ما در ساختمان شمس العماره با تیم تدوین به طور دائم و برای هر سکانس از طبقه ای به طبقه دیگر می‌رفتیم و این فشردگی و جابجایی کار باعث سینک در نیامدن چند قسمت اول شد.

بازیگر نقش بهادر با اشاره به روند قابل قبول داستان از سوی مخاطبان ابراز داشت: همه اتفاقات و تصمیمات داستانی “میلیاردر” برای مخاطبان توضیح داده شد و آنان در هر قسمت باید منتظر چگونگی روند حادثه ها و حل و فصل آن ها با یکدیگر باشند.

وی خاطرنشان کرد: هنوز فیلمبرداری ما در منطقه دارآباد ادامه دارد و امیدوارم فاز اول این مجموعه با توجه به تلاش تیم سازنده مورد استقبال بیشتر قرار گیرد.

برچسب‌ها: سامان گوران, بازیگر نقش بهادر در میلیاردر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: کپی کردن مطالب غیر قانونی است