شنبه , مرداد ۲۲ ۱۴۰۱

فجازی بازی برندها

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

شرکت‌ها و نشان‌های تجاری مختلف این روزها با فعالیت گسترده در فضای مجازی توانسته‌اند فاصله میان کارمند و مشتری را کم کنند و حتی گاهی با شوخی‌های درست به شکل غیرمستقیم در جهت تبلیغات محصول یا خدمات خودشان پیش بروند، تبلیغ‌هایی که هزینه ندارند و با این‌که گاهی تنها به همان چند توییت و پیغام محدود می‌شوند و پیگیری بعدی ندارند، اما تاثیرگذار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: کپی کردن مطالب غیر قانونی است