شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳
خانه / مجریان تلویزیون / بیوگرافی و عکس حمیده کیهان مجری سابق خبر

بیوگرافی و عکس حمیده کیهان مجری سابق خبر

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 8 میانگین: 3.3]

خانم حمیده کیهان: او از گویندگانی بود که گویندگی را با آزمون های متعدد در سال 1372 در تهران و توسط اساتیدی چون مجید مانی..در ساختمان ارک آغاز کرد . در مرکز گیلان ادامه دادو در سال 1375 به تهران منتقل شد.همکاری او در تهران رسما از رادیو جوان آغاز شد ،بعنوان گوینده  و  نویسندگی را از برنامه سرزمین من رادیو سراسری … برنامه های گروه اجتماعی و معارف رادیو جوان، ادامه داد. همزمان دوره گویندگی را در محضر مرحوم نادری و اساتید خبر در واحد مرکزی خبر میگذراند که برای شبکه خبر انتخاب شد و از همان آغازین روز  پخش آزمایشی شبکه خبر که شبکه حتی استودیوی مستقلی نداشت همکاری خود را با این شبکه آغاز کرد…در اخبار پزشکی..گفتگوی پزشکی..اخبار اقتصادی..بانوان…و برنامه زنده گروه علمی فرهنگی همکاری داشت….زمانی که  من در سال 1377 وارد رادیو شدم، خانم کیهان یکی از گویندگانی بود که همواره هنگام ضبط برنامه هایش در استودیو حاضر می شدم تا گویندگی یاد بگیرم.

همسر او حسین جعفری هم یکی از تصویربرداران حرفه ای سازمان بود و هست. خانم کیهان نیز از وقتی صاحب فرزند شد  در تیرماه 84 گویندگی خبر را کنار گذاشت و رفت. او البته گرچه صدایش فعلا خاموش است اما قلمش و شعرهایش در عرصه هنر می درخشد. 

برچسب‌ها: حمیده کیهان, مجری خبر

بدون دیدگاه

  1. خانم کیهان گوینده نازنینی بود که در بین تمام گویندگان زن و مرد که بنده میشناختمشان بهترین بود . هم بسیار زیبا وجذاب بود هم متانت و وقار خاصی در گویندگی داشت.
    راستش را بگویم عاشقش بودم وهنوز هم دوستش دارم اما افسوس…

  2. عکس خانم حمیده کیهان باز نشد اگه میشه مشکل را بر طرف کن

  3. چرا عكس خانم كيهان باز نميشه ؟

  4. مرسی ازت بخاطر این مطلب. حمیده کیهان مجری خوب و دوست داشتنی بود حیف شد از تلویزیون رفت…. 🙁

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: کپی کردن مطالب غیر قانونی است