جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / گالری عکس / عکس های از مراسم افطار با حضور پگاه آهنگرانی ، عطاران و ..

عکس های از مراسم افطار با حضور پگاه آهنگرانی ، عطاران و ..

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

در خلاصه داستان این فیلم آمده است:

خانم دارابی، پیر دختر ۴۰ ساله با هیبت و خصوصیات مردانه، مدیر و مالک یک دبیرستان دخترانه غیر انتفاعی ممتاز است. دبیرستانی که هر سال جز رکورد داران تعداد قبول شدگان کنکور و المپیادهای علمی است.

خانم دارابی از جنس مرد متنفر است و تلاش می کند بذر این تنفر را در دل شاگردان دبیرستانش بکارد و تصویری هیولا گونه از مردان برای آنها بسازد. به همین دلیل اجازه نداده تا کنون پای هیچ مردی به مدرسه اش برسد، با زایمان زودرس دبیر شیمی دبیرستان او مجبور می شود برای اولین بار قانونی که گذاشته را تخطی کند و اجازه بدهد که یک دبیر شیمی مرد تدریس به شش دانش آموز منتخب برای المپیاد شیمی را به عهده بگیرد.

آقای جبلی مرد سر به زیر و دست و پا چلفتی است که وقتی شوک اولیه حضورش در مدرسه برطرف می شود، مشخص می شود که دبیر مجرب و با سوادی است و نگرانی های دارابی در مورد حضور یک مرد در مدرسه را برطرف می کند. در این میان دارابی تصادفا ً پی می برد که سحر یکی از شش دختر المپیاد شیمی عقد کرده است و بدون توجه به خواست های معلمان و بچه ها به خصوص یاسمن دبیر جوان ادبیات، او را از مدرسه اخراج می کند و در مقابل دلیل آنها که سحر کار غیر شرعی انجام نداده و عاشق شده و ازدواج کرده مدعی می شوند.

دارابی معتقد است آنچه که مردم به عنوان عشق می شناسند چیزی است که نویسندگان و شعرا به خودشان داده اند وگرنه عشق چیزی نیست جز تغییرات هورمونی که با ورزش و دوش آب سرد قابل درمان است و این عشقی که آنها می گویند وجود خارجی ندارد.

دخترها برای اینکه به دارابی ثابت کنند که عشق واقعی است تصمیم می گیرند کاری کنند که او برای اولین بار در زندگی اش عاشق شود و تنها مردی که برای این منظور سراغ دارند آقای جبلی است. داستان از اینجا آغاز می شود …

بدون دیدگاه

  1. لطفا عکس هایی ازپیمان قاسم خانی دروبلاگتون بذاریدوبلاگ خیلی جالبی دارید 😉

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: کپی کردن مطالب غیر قانونی است