جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / مجریان تلویزیون / عکس های جدید آزاده نامداری

عکس های جدید آزاده نامداری

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

او کار خود را با همکاری با شبکه زاگرس (کرمانشاه) آغاز کرد و سپس به تهران آمد و در برنامه خط مستقیم شبکه تهران به اجرا در تلویزیون ادامه داد. نامداری در سال ۱۳۸۴ به عنوان مجری بخش تازه‌ها در برنامه سیمای خانواده شبکه یک شروع به فعالیت کردکه تا ۴ سال ادامه داشت که در بهمن ۱۳۸۸ به اجرای خود در تازه‌ها پایان داد. 

در ادامه مجری برنامه غیرمنتظره شد که روزهای شنبه تا چهارشنبه از شبکه دو سیما پخش می‌شد. سری اول برنامه غیرمنتظره در تاریخ ۲۹ خرداد ۱۳۸۹ آغاز شد و در تاریخ ۲۸ مهر ۱۳۸۹ به پایان رسید. سری دوم این برنامه از ۱ آبان ۱۳۸۹ آغاز شده و پس از نه ماه در آخرین پنجشنبه سال به کار خود پایان داد. 

در ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ در سری جدید برنامه “غیرمنتظره” با عنوان “جمع ما” به عنوان مجری حضور پیدا کرد که با تغییرات اساسی طراحی شده بود. این برنامه کاری از گروه اجتماعی شبکه دو سیما، به تهیه کنندگی الهه بهبودی به صورت زنده از شنبه تا چهارشنبه بعد از خبر ۲۰:۳۰ و در ۶۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای پخش می‌شود و سری اول آن تا اول ماه رمضان ادامه خواهد داشت. 

همچنین وی اجرای برنامه “ورزش امروز” شبکه جام جم ۱ را بر عهده دارد. 

از خصوصیات نامداری در حین اجرا می توان به تند صحبت کردن به همراه تلفظ کامل کلمات و اجرای مودبانه او اشاره کرد.

آزاده نامداریآزاده نامداریآزاده نامداریآزاده نامداریآزاده نامداریآزاده نامداریآزاده نامداریآزاده نامداریآزاده نامداریآزاده نامداریآزاده نامداریآزاده نامداریآزاده نامداریآزاده نامداریآزاده نامداریآزاده نامداریآزاده نامداریآزاده نامداریآزاده نامداریآزاده نامداریآزاده نامداریآزاده نامداریآزاده نامداریآزاده نامداریآزاده نامداریآزاده نامداریآزاده نامداریآزاده نامداریآزاده نامداریآزاده نامداریآزاده نامداری

برچسب‌ها: آزاده نامداری

بدون دیدگاه

  1. آزاده پر حرف و وراجه

  2. سلام
    لطفا از حامد بهداد و گلشیفته فراهانی عکس بذارید
    و در صورت امکان بیو گرافی شون رو هم بذارید
    ممنونتون میشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: کپی کردن مطالب غیر قانونی است