دوشنبه , خرداد ۲۸ ۱۳۹۷
خانه / تازه های تلویزیون، سینما و تئاتر / حرفه‌ای گرایی راهبرد اساسی روابط عمومی در دوران نوین رسانه‌ای

حرفه‌ای گرایی راهبرد اساسی روابط عمومی در دوران نوین رسانه‌ای

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

معاون امور استان‌های صدا و سیما گفت: حرفه‌ای گرایی و حرفه‌ای سازی در روابط عمومی باید به مثابه یک راهبرد تلقی شود البته در این بین ابزارهای هوشمند به تنهایی کارساز نیستند و نیازمند مدیر خلاق هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: کپی کردن مطالب غیر قانونی است