جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / مجریان تلویزیون / فاطمه امینی مجری و بازیگر کودک

فاطمه امینی مجری و بازیگر کودک

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 533 میانگین: 2.4]

فاطمه امینی

فاطمه امینی

فاطمه امینی

فاطمه امینی

فاطمه امینی

فاطمه امینی

فاطمه امینی

فاطمه امینی

فاطمه امینی

فاطمه امینی

فاطمه امینی

فاطمه امینی

فاطمه امینی

فاطمه امینی

فاطمه امینی

فاطمه امینی

فاطمه امینی

فاطمه امینی

فاطمه امینی

فاطمه امینی

فاطمه امینی

فاطمه امینی

فاطمه امینی

فاطمه امینی

فاطمه امینی

فاطمه امینی

فاطمه امینی

فاطمه امینی

فاطمه امینی

مصاحبه همشهری بچه ها با فاطمه امینی ” خانم گلی”

یک خاطره با مزه از عصر بخیر بچه ها

هر روز برای من خاطره است ولی خاطره هر روز من خنده ههای آقای تهیه کننده است . چون هر دیالوگی که ما می گوییم آقای سلامیان از خنده غش می کند و ما هم خنده مان میگیرد و من مجبورم خنده ام را به زور نگه دارم و گاهی احساس می کنم دلم از خنده می خواهد بترکد.

کلا عوامل رژی و پشت صحنه همه خنده رو و شاد هستند و هر اتفاق کوچکی برای ما خاطره می شود.

بچه ها در خیابان چه برخوردی با شما دارند؟

من توی مدرسه هم با بچه ها تئاتر کار میکنم. یک بار مدیر داشت با من خیلی جدی راجع به موضوع مهمی صحبت میکرد، یکهو یکی از پسربچه های کوچیک مدرسه از دور رو به من داد زد : ململ، ململ!

بعد مدیر خیلی عصبانی شد و آن بچه را دعوا کرد و گفت : یعنی چی؟ چرا به خانوم میگویید ململ؟ ململ یک ببعی است! و من آنجا خودم خنده ام گرفت!

کلا بچه ها به من غیر از گلی ، ململ هم میگویند. گاهی هم می گویند ململ گلی!!

گلی خانم چقدر شبیه شماست؟

شخصیت گلی شخصیتی است که من از بچگی باهاش بازی کردم . الان هر کی از من میپرسد چند سالت است ، میگویم ده سال!در برنامه هم من خودم را بازی می کنم؛ فاطمه امینی کوچولوی هفت هشت ساله را اصلا نقش بازی نمیکنم.

یک خاطره از بچگی  خودتان بگویید

من همیشه در بچگی دوتا عروسک یا دوتا ماشین داشتم که با آنها بازی میکردم. همیشه دوتا اسباب بازی مقابل هم قرار میگرفتند. همیشه جای این دوتا حرف میزدم.جای عروسک های مختلف حرف میزدم و برایشان قصه می ساختم

یک پیغام هم از اینجا به بچه ها بدهید

یک جوری زندگی و کار کنند که ۲۰ سال بعد بگویند چقدر عالی زندگی کردیم.هر چیز را دوست دارند از بچگی شروع کنند و هیچ وقت در هیچ مرحله ای خنده را فراموش نکنند ، چون خنده همه چیز را هموار می کند.

حدود سه ماه است که مشغول تمرین نمایش «مجردها» به کارگردانی پوران مرادی هستم که قرار است روز چهارم بهمن در دو سانس در کارگاه نمایش روی صحنه رود. او درباره نقشش در این اثر نمایشی افزود: در این تئاتر نقش سیلوی را دارم که به همراه یک همکار مرد در بنگاه همسریابی کار می کنند و … نقش سیلوی را بسیار دوست دارم، چرا که او هم مثل خودم کودک درون فعالی دارد.
بازیگر نمایش «سه شنبه شانزده بهمن» افزود: خیلی از افراد من را کودک می پندارند و فکر می کنند فقط از ایفای نقش های کودکانه برمی آیم اما در حقیقت اینطور نیست و نقش سیلوی یکی از بازی های متفاوت من در زمینه بازیگری است. سیلوی در زندگی اش از لحاظ عاطفی شکست خورده و در تمام مدت در انتظار یک نگاه از طرف همکارش که با او در یک مکان کار می کند، هست و خیلی منتظر است تا حرفی از او بشنود، چرا که به عقیده سیلوی ، میشل(همکارش) یک شخصیت دوست داشتنی است. یکی از خصیصه های بارز سیلوی همین منتظر بودنش در زمینه مسائلی است که واقعا دوستشان دارد. در حقیقت می توان گفت همانطور که گفتم کودک درون فعال و زنده ای دارد. برای مثال وقتی می بیند میشل خوشحال است با اینکه خودش حالش خوب نیست اما با خوشحالی میشل همراه می شود.
بازیگر نمایش «بی تو مهتاب شبی» درباره استقبال مخاطب از این اثر نمایشی ادامه داد: من خیلی صادقانه در مورد کارهایم صحبت می کنم ،برای مثال در نمایش «هنگامه» اصلا خوب بازی نکردم ،اما نمایش «سه شنبه شانزده بهمن» را خیلی دوست داشتم و حس می کنم که توانستم نقشم را در آن به خوبی بازی کنم و یا شخصیت گلی را واقعا دوست دارم. سیلوی هم در ادامه این نقش هایی است که صادقانه دوستش دارم و صادقانه نیز بازی اش کرده ام و می شود گفت الان سیلوی جزئی از وجود من شده است. در کل فکر می کنم که تماشاگر با این کار خیلی ارتباط خوبی را برقرار خواهد کرد. او درباره کاندیدا شدن در سی و دومین جشنواره تئاتر فجر گفت: فعلا به این مسئله فکر نمی کنم اما می دانم که اتفاق های خوبی برایش خواهد افتاد.

برچسب‌ها: فاطمه امینی, مل مل, مجری کودک, مجری

۵ دیدگاه

  1. سلام آیا متاهل هستن یا مجرد
    دوستدار شما از زاهدان

  2. خواهش می کنم از خانم امینی بپرسید واقعا چندسالشونه 🙂 واین رو بهشون تقدیم کنید

  3. عالیه و لی زود به روزش کنید 😛

  4. من 23 سال دارم ولی مثل شما تو خونه رفتار می کنم. زیاد اهل تلویزیون نیستم ولی وقتی برنامه شما رودیدم عاشق برنامه تون شدم چون فکر می کردم کمتر کسی مثل من باشه واکثر آدما من رو نصیحت می کردن ولی با دیدن برنامه شما به خودم امیدوار شدم. حتی تیکه های خانم گلی رو هم یاد گرفتم دائم اینجوری حرف می زنم بخاطر همین بچه های فامیل عاشق این حرف زدن من هستندمخصوصاً امیررضا بچه برادرشوهرم که 2سال دارد.آخه اون عشقه منه
    دوسیت دایم خانم گولی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: کپی کردن مطالب غیر قانونی است