جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / مجریان تلویزیون / اکرم السادات محمدی خواه مجری برنامه های کودک

اکرم السادات محمدی خواه مجری برنامه های کودک

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 34 میانگین: 2.2]

اکرم السادات محمدی خواه

اکرم السادات محمدی خواه

اکرم السادات محمدی خواه

اکرم السادات محمدی خواه

اکرم السادات محمدی خواه

اکرم السادات محمدی خواه

اکرم السادات محمدی خواه مجری برنامه های کودک تلویزیون در دهه ی ۶۰ و ۷۰ است. او از جمله باسابقه ترین مجریان برنامه ی کودک تلویزیون تا به امروز است و مخاطبان جوان هم خاطره ی تماشای برنامه ی کودک با اجرای او را از ۲۰ سال قبل تاکنون در ذهن دارند. 

محمدی خواه ماه رمضان امسال با برنامه ای دیگر به شبکه دو شبکه کودک آمد و برنامه ای مخصوص روزه اولی ها را اجرا کرد.

وقتی از او درباره ی برنامه های کودک حال حاضر تلویزیون و مقایسه ی آن با برنامه های سال های گذشته سوال می شود، این جمله را بیان می کند که «بچه های امروز ما برای آینده شان خاطره ای نخواهند داشت». 

این مجری برنامه های کودک همچنین نسبت به اینکه روزی برسد که افراد بتوانند تفکرات نوین خود را برای بچه های امروز به کار اندازند و از افراد با تجربه استفاده کنند ابراز امیدواری کرد. 

خبرنگار سرویس تلویزیون ایسنا به بهانه ی روز جهانی کودک گفت وگویی را با اکرم السادات محمدی خواه انجام داد که وی در این مصاحبه خاطرنشان کرد : اگر بخواهیم در آینده برای بچه های امروز برنامه ای با عنوان «بچه های دیروز» بسازیم خاطره ای نداریم که به آنها بدهیم.

وی همچنین در ادامه با بیان اینکه برنامه ی «بچه های دیروز» تلویزیون فوق العاده است، عنوان کرد: «بچه های دیروز» خاطره ای برای افرادی است که در گذشته کودک بودند؛ هنگامی که موزیک های کارتون های قدیمی در قالب این برنامه پخش می شود، حس خوبی را برای افراد ایجاد می کند.

این مجری تلویزیون خاطرنشان کرد: باید ببینیم برای بچه های امروز در ۱۰ ۲۰ سال دیگر می توانیم همان حالت هایی را که «بچه های دیروز» ایجاد می کنند به وجود آوریم؟ اگر برنامه های کودک به همین روال کنونی ادامه پیدا کنند، بعید می دانم این حالت ها در آینده ایجاد شود.

محمدی خواه درباره ی اینکه شبکه دو تا چه میزان توانسته به تعریف «کودک، نوجوان و خانواده» نزدیک شود؟ اظهار کرد: هنوز راه زیادی مانده تا شبکه دو بتواند به تعریف و اهداف جدید خود برسد.

وی در ادامه در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه پیشنهاد شما به شبکه دو برای رسیدن به تعریف «کودک، نوجوان و خانواده» چیست؟ گفت: همه تلاش می کنند و اندیشه هایشان را به کار می برند ولی ترمزهای زیادی وجود دارد که باعث می شوند حتی افرادی که اندیشه های خوبی دارند، برای کارهای بزرگی که می خواهند انجام دهند به رکود برسند.

محمدی خواه اضافه کرد: ما در گذشته تهیه کننده ی گروه کودک داشتیم. افرادی بودند که در عرصه ی کودک تجربه های قوی داشتند اما متاسفانه اکنون، شغل عده ای تهیه کنندگی کودک نیست و از کودکان درک درستی ندارند، با این وجود فعالیت می کنند و دیدگاهشان هم متفاوت است.

وی در بخش دیگری از گفت وگوی خود با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: با اینکه ۲۰ سال برای کودک فعالیت کردم اما هیچگاه احساس نمی کنم که توانسته ام بسیار محکم به آن نتیجه ای که می خواهم برسم. زمان کمک می کند که هر چقدر بزرگ می شویم بچه ها را بیشتر درک کنیم، به ویژه اگر داشته های قبلی خود را از دست ندهیم؛ در غیر این صورت بچه ها نه درکمان می کنند نه به حرفهایمان گوش می دهند.

محمدی خواه ادامه داد: باید سعی کنیم و داشته های قبلی مان را حفظ کنیم و با بچه ها مبادلات کلامی آرام همراه با تفکر و اندیشه داشته باشیم و همچنین در حین اجرا وقار بچه ها را حفظ کنیم.

برچسب‌ها: اکرم السادات محمدی خواه, مجری کودک, مجری زن, مجری, زن, تلویزیون

بدون دیدگاه

  1. خیلی تلاش کردم اما تصاویر ارسال نشد اگه ممکنه بگو به چه طریق ارسال کنم


    ارسال کنید به ایمیل: [email protected]

  2. سلام
    لطفا جوابو بده


    بله، اگر تصاویری دارید می تونید ارسال کنید در سایت قرار می گیرد.

  3. مجری با وقار

  4. مجری خوب و دوست داشتنی

  5. خانم محمدی مجری خوب . مودب . باشخصیت و دوست داشتنی هست. 😉 🙂

  6. عکسی نشون نمیده!
    میشه دوباره بذاری؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: کپی کردن مطالب غیر قانونی است