چهارشنبه , مهر ۲۵ ۱۳۹۷
خانه / تازه های تلویزیون، سینما و تئاتر / افزایش میزان اعتماد عمومی به اخبار انتخاباتی رسانه ملی

افزایش میزان اعتماد عمومی به اخبار انتخاباتی رسانه ملی

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

رئیس کمیسیون تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در این دوره از انتخابات، مرجعیت انتخاباتی رسانه ملی افزایش ۹ درصدی را نسبت به دوره قبل نشان می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: کپی کردن مطالب غیر قانونی است