دوشنبه , آذر ۲۷ ۱۳۹۶
خانه / تازه های تلویزیون، سینما و تئاتر / نقش رسانه ملی در تهییج منطقی افکار عمومی

نقش رسانه ملی در تهییج منطقی افکار عمومی

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
بحث مناظره این روزها خیلی داغ است؛ بخش زیادی از حرف‌های روزمره مردم به مناظره سوم داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری و حواشی آن اختصاص دارد که روز جمعه ۲۲ اردیبهشت از شبکه یک روی آنتن رفت. رسانه ملی امسال نسبت به دوره‌های قبل تلاش بیشتری را برای گرم کردن بازار انتخابات و تهییج منطقی افکار عمومی به منظور شرکت در این واقعه سرنوشت‌ساز داشته است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: کپی کردن مطالب غیر قانونی است